Problemen Dell Inspiron 510m

Pagina: 1
Acties:

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-12-2025
Heb een vaag probleem met mijn Inspiron 510m van dell.
Hij start niet op op ac adapter.
Op accu doet hij het prima, hij laad ook op.

Wat is al gedaan heb:

Geheugen vervangen, hdd vervangen, adapter vervangen, nieuwste bios stond er al op.

Iemand eenig idee?

Alvast bedankt ;)

P.S. Kan iemand mijn topic naam aanpassen of kan ik dit zelf? Beetje kort door de bocht ;-)

[ Voor 22% gewijzigd door KoRnboy112 op 01-03-2009 11:14 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Nee, alleen mods kunnen deze wijzigen. En bedankt voor het extra werk dat je mij hebt geleverd hè :+

Ontopic:
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Geef verder iets meer info over hoe je exact hebt getest. Je kan bv alle latjes geheugen vervangen, je kan zo ook om en om in alles lots proberen...

Verder: Probeer eens een andere adapter te fixen. Was laatst iemand die een gare adapter had en dat gaf problemen. Wellicht dat jou adapter ook niet meer genoeg vermogen geeft en daarmee de laptop niet aan krijgt. Overigens, blijft je laptop wel draaien als je hem op de accu hebt gestart en vervolgens na het starten de adapter er in steekt?

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-12-2025
Andere adapter heb ik al gepakt, dat maakte geen verschil.
Ja de laptop blijf dan draaien, alleen hij gaat gewoonweg niet aan als de adapter er inzit.
Sorry vor het extra werk van je ;-)
De batterij laad ook gewoon op.
Heb geheugen van dezelfde snelheid gepakt van een gelijk waardige dell laptop D600.

Zou het schelen als ik de accu vervang?
Deze passen ook op elkaar.
Heb op een forum gelezen dat het mogelijk aan de elcos kan liggen.

Alle lampjes branden constant als ik hem aanzet voor 3 seconden.
Dit zijn de volgende lampjes.

9, A, pijltje omlaag, power, hdd, laden, bluethooth.

Daarna brand alleen het laad lichtje nog

Heb zojuist het geheugen in een ander slot gedaan, maakt geen verschil.
Dit is ook geheugen uit de andere laptop, deze werkt 100%.

Zonder accu gaat hij ook niet aan en met een andere ook niet.
GENETX schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:29:
Nee, alleen mods kunnen deze wijzigen. En bedankt voor het extra werk dat je mij hebt geleverd hè :+

Ontopic:
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Geef verder iets meer info over hoe je exact hebt getest. Je kan bv alle latjes geheugen vervangen, je kan zo ook om en om in alles lots proberen...

Verder: Probeer eens een andere adapter te fixen. Was laatst iemand die een gare adapter had en dat gaf problemen. Wellicht dat jou adapter ook niet meer genoeg vermogen geeft en daarmee de laptop niet aan krijgt. Overigens, blijft je laptop wel draaien als je hem op de accu hebt gestart en vervolgens na het starten de adapter er in steekt?

[ Voor 23% gewijzigd door KoRnboy112 op 01-03-2009 11:52 ]