Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291726

Topicstarter
Hallo!

Ik ben al een tijdje op zoek naar iets. Om te beginnen wil ik zeggen dat ik god of war 1 en 2 een superVET spel vind! Dit komt door de gameplay en vooral de QTE!! Die vond ik gewoon schitterend om daarmee te spelen! Ik heb vorige jaar de 1e en de 2e deel uitgespeeld op de ps2 bij mijn oom. Het ze allebij in 3 nachen uitgespeeld, erg lang gespeeld! Maar wat ik vooral zo interessant vond was dat ik nog nooit zo lang heb kunnen spelen, maar deze game was gewoon perfect om door te spelen! Hoe moe je ook was!

Nu was mijn vraag welke PC games lijken op die van god of war? Hiermee bedoel ik waarbij de gameplay hetzelfde uitziet, en ook met dit soort vergelijkbare QTE werkt! Zoals bij een boss, overigens was dat ook heel amuserend toen ik PoP: the two thones speelde!

Ik heb veel games gezien zoals shenmue, maar die zijn te oud, ik wil graag de wat mooiere graphics hebben.

Het is ook erg jammer dat ninja gaiden en vooral heavenly sword niet op de pc zijn! Egt balen!

( Verder vind ik assassinate/stealth games ook wel leuk )

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even een titelfixje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 10:41
Het is wel een oldie op de ps2. Spartan Total Warrior!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
goed opgekomen ^^ maar het is niet voor de pc :( heb de pc games nodig =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PC games, absoluut geen idee, nooit tegengekomen. Betwijfel of er uberhaupt zulke games bestaan op pc...misschien dat Oni in de buurt komt?
Mocht je toch van de pc weggaan, kijk dan zeker eens naar Ninja Gaiden 2. Qua moeilijkheidsgraad topt die al de rest :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Hmm.. misschien is Devil May Cry 4 wel wat voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:42
Rise of the Archonauts?
Voor de PS3 weet ik het wel, dat is namelijk Heavenly Sword.
Voor de PSP zou je dan nog God of War hebben, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52691

in devil may cry 4 vecht je ongeveer hetzelfde als god of war en er zijn ook wat stukjes waar je je move moet timen maar echte qte zitten er niet in.

Verder zal je dit type action game niet gaan vinden op de pc
Waarom koop je niet gewoon een ps2 (kost 60 euro ofzo)

Wist trouwens niet dat je shenmue ook op de pc had.
Dit is trouwens wel heel anders dan god of war.
Ben jij nou gek van alleen qte ?
Of vond je shenmue niet leuk omdat het meer een rpg is dan een vechtspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vind shenmue niet leuk ja omdat het een rpg is, maar tog bij devil may cry 4 heb ik uitgespeeld, zoiets dergelijks zoek ik :D! vond die vechtscenes helemaal gewweldig!!!! jmmr dat daar geen QTE in zaten, maar zoiets vind k wel vet! =) heb ook xblades 2009 uitgespeeld, was ik niet egt kapot van.

thx! =)

edit is er ook shenmue 2 voor op de pc? Die wil ik wel eens gaan spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 291726 op 02-03-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:30

MsG

Forumzwerver

Dus je zoekt iets met het oldskool boss principe e.d.?

Misschien de Prince of Persia-reeks?
- Gears of War? Wel een beetje iets anders, maar mogelijk dat je het leuk vind.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

QTE vind ik in de House of the dead series erg nadrukkelijk aanwezig, maar dat genre past niet in jouw lijn games ...

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gears of war is gewoon een shooter. Kijk, de pop reeks heb ik allemaal uitgespeeld, en vond ik EGT TE VET! gewoon die gevechten en sneaky je vijanden verslaan egt vet. ben nu pop 2008 aant downloaden, die me denk ik zal tegenvallen omdat die cartoon8ig is, maar had gehoord dat de vechtstijl vet was, dus is bijna klaar met downloaden.

Ook is er een nieuwe game voor steam gekomen, the last renmant. Heb nu de demo, is net klaar! ga em nu testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eindelijk :D! Dit is em dan! Een devil may cry 4 met QTE: The Last Remnant! Heb mijn spwel al gevonden! bedankt allemaal :D!

nog een mooie die ik heb gevonden: dynasty warriors 6 :D

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 291726 op 02-03-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Laatst online: 19-05 16:04
Er zijn niet echt pc-games die er op lijken vind ik. Het is ook gewoon perfect voor consoles. Maar wat jij zoekt is gewoon hack&slash games.

Jammer dat je geen console hebt, want Conan is ook érg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Alleen Devil May Cry 4 kun je op de PC vinden

Het is echt typisch een console genre:
Devil May Cry 1 t/m 3(PS2)
Devil May Cry 4(PS3/Xbox 360/PC)
Ninja Gaiden(Xbox/PS3)
Ninja Gaiden II(Xbox 360)
Ninety-Nine Nights(Xbox 360)

En deze verschijnen nog dit jaar:
Ninja Blade(Xbox 360)
Bayonetta(Xbox 360/PS3)

Een compleet ander genre maar wel QTE:
Resident Evil 4(GC/Wii) :P
The Last Remnant!
Dat is een RPG

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 03-03-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:50:
Alleen Devil May Cry 4 kun je op de PC vinden

Het is echt typisch een console genre:
Devil May Cry 1 t/m 3(PS2)
Devil May Cry 4(PS3/Xbox 360/PC)
Ninja Gaiden(Xbox/PS3)
Ninja Gaiden II(Xbox 360)
Ninety-Nine Nights(Xbox 360)

En deze verschijnen nog dit jaar:
Ninja Blade(Xbox 360)
Bayonetta(Xbox 360/PS3)

Een compleet ander genre maar wel QTE:
Resident Evil 4(GC/Wii) :P

[...]

Dat is een RPG
Devil May Cry 3 is ook op de pc en Resident Evil 4 ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dan denk ik dat ik resident evil 4 ook eesn dan ga proberen ^^ maar heeft resident evil 5 geen QTE? En ben nu fahrenheit indigo prophecy aant spele, nog nooit gespeeld, heeft ook wel leuke QTE =) heb em bijna uitgespeeld =)

Maar The last ramnent is een rpg, maar de QTE zijn in combinatie met het vechte, love it =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Laatst online: 19-05 16:04
Fahrenheit _O_ Uniek spel... ik kijk erg uit naar Heavy Rain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 00:01

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wikipedia: Quick Time Event

Behalve de uitleg (had ik nodig :$) ook een lijst met spellen die er (onder andere) gebruik van maken ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb ik al gezien, kon niet missen haha

en dynasty warriors 6 is niet zo leuk, je slaat daar kleine ventjes in 1x helemaal verrot, ik heb iets grotere mensen nodig tege wie je vecht..zoals pop ^^ heb em net gekocht, eens kijken hoe die is..due kutcartonige game..gekocht omkdat ie overal hoge scores heeft....

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 291726 op 03-03-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
te eentonig >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Fahrenheit. Nuff said. Vet verhaal, vette characters en speelt heerlijk weg. Kan niet wachten op heavy rain.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wil gewoon nog een vet spel voor op de pc met zwaarden en skills enzo zoals dvc4, egt cool het begin filmpje ^^ zoiets als pop die ik heb gespeeld, die vechtstijl bevalt me wel maar dan meer 3d :P

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 291726 op 04-03-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Anoniem: 291726 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:31:
Dan denk ik dat ik resident evil 4 ook eesn dan ga proberen ^^ maar heeft resident evil 5 geen QTE? En ben nu fahrenheit indigo prophecy aant spele, nog nooit gespeeld, heeft ook wel leuke QTE =) heb em bijna uitgespeeld =)

Maar The last ramnent is een rpg, maar de QTE zijn in combinatie met het vechte, love it =)
Jazeker, in RE5 zitten veel QTE's. Als je met 2 co-opt is dat ongeveer ieder om beurt, andere keren op hetzelfde ogenblik.

Als god of war fanaat vond ik zelfs dat de QTE's in RE5 één van de besten (als het niet de beste is) zijn die ik heb meegemaakt in een spel. Vooral naar het einde van het spel toe, want in het begin is het best makkelijk.
Pagina: 1