Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

AXP Supernova 800Watt ( reviews )

Pagina: 1
Acties:
  • 435 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik wil deze voeding gaan kopen alleen ik kan nergens reviews vinden.
Weeten jullie mieschien wat dingen over deze voeding?.

Specificaties
Merk en Type
Merk AXP
Productserie Supernova
Type 800W
Vermogen 800W
Voedingtype ATX, ATX12V 2.2, EPS12V 2.9
Voeding certificering 80 Plus
Voeding eigenschappen Modulair

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:08

Serendipity

"No fear, I is here"

Ik heb hem voor een vriend van mij aangeschaft, goede voeding, niet teveel lawaai.
Daarnaast is het design ook erg goed, werkt makkelijk, de modulare opties zijn simpel doch super.

En nog een leuk extraatje is dat de poorten waar een kabel op aangesloten zit die licht op met het mooie blauw wat ook in de van zit.

Gewoon een goed ding dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.
nu weet ik er wat meer over.
Dus ik gaa hem zeker kopen

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 15:08
Dit heeft totaal niets te maken met casemodding.
Daarnaast vind ik in 1 (ja, één) seconde een review over deze voeding. Wellicht komt het door mijn enorme intelligentie, maar ik ben begonnen zoeken op "axp supernova 800W" (ja, ik begrijp ook maar half hoe ik bij zo'n geniale zoekterm kom) en vanaf het eerste zoekresultaat heb je al uitgebreide reviews.

Zou het misschien kunnen zijn dat je iets te lui was om zelf te zoeken? Ik kan het je toch sterk aanraden, niet alleen verwachten we hier van je dat je zelf iets van moeite doet (wat ik in 1 seconde vind, moet jij in 5 minuten wel kunnen vinden, lijkt me niet dat dat teveel moeite is), vooral kan je met reviews een beter beeld krijgen van de voor- en nadelen van iets, reviewers hebben het zelf niet moeten betalen en hebben vergelijkingsmateriaal, kunnen dus objectiever werken.

Deze gaat op slot.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.