HP LP2275w tweemaal in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 17:42
Ik zat vandaag te zoeken naar monitoren in de Pricewatch en opeens zag ik dat de HP LP2275w twee keer in de Pricewatch staat:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/73?keyword=lp2275w

Klopt dit (omdat er bijvoorbeeld twee versies zijn van de monitor of iets dergelijks) of is dit een fout? De ene heeft ook een goedkoopste prijs die meer dan 100 euro hoger is dan de andere dus ik vind het een beetje vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb hem even bekeken en aan de hand van de productspecs van HP even geupdate. Het enige verschil (afgezien van de ean en de sku) is nu de kleur, en volgens mij is de uitvoering in zilver helemaal niet zilver.

Maar: om de een of andere reden zijn dit wel echt twee verschillende monitoren. De winkels linken ook naar verschillende monitoren met verschillende prijzen. Dus ik laat ze liever even als aparte monitoren staan.
Maar de specs zijn volgens mij exact hetzelfde.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Op de Nederlandse HP-site heb ik geen hits op de monitor met typenummer KE289A4, maar wel met KE289AT. Die met A4 op het eind stuurt je in Google continu naar de Amerikaanse HP-site, dus ik gok dat de A4 import is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat zou kunnen, maar waarom winkels dat dan doen? De amerikaanse versie is duurder en als ik bij een paar winkels kijk ook nog eens veel slechter leverbaar.
Ze zullen wel weten waarom dat handig is. :/

Signatures zijn voor boomers.