Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] Lege of bijna lege pagina bij printen

Pagina: 1
Acties:

• Pieter.txt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 16:20
Sinds enige tijd heb ik er last van Firefox bij het afdrukken van webpagina's blanco of bijna blanco pagina's afdrukt. In dit laatste geval worden bijv. sommige plaatjes en de onderstreping van links wel afgedrukt, maar tekst etc. niet. De oplossingen in de KB van mozillazine (http://kb.mozillazine.org/Problems_printing_web_pages) heb ik allemaal geprobeerd, maar zelfs een nieuw profiel of een herinstallatie helpen niet.
Weet iemand hier wellicht iets wat niet genoemd staat in de mozillazine KB en wat ik nog zou kunnen proberen?

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 05:33
Is je zwarte inkt niet op?

• Pieter.txt
Aangezien printen vanuit bv. Word of IE prima werkt, neem ik aan dat de zwarte inkt niet op is.

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 22:52
Laat het afdruk voorbeeld van Firefox wel alles zien?
Wat gebeurt er als je naar een pdf'je print (bijv. met cutePDF of zo)?

• Pieter.txt
Print preview en afdrukken naar PDF werken prima. Alleen afdrukken naar mijn printer werkt niet.

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 22:52
Aangezien de printfunctie van Firefox op zich dus wel goed werkt, zou je kunnen kijken of een nieuwe of oudere versie van je printerdriver misschien een oplossing biedt.
Misschien dat bijv. via windows update of een je printersoftware er een update van je printerdriver is geïnstalleerd die een probleem met Firefox geeft.

• Pieter.txt
De printerdriver is al sinds 2002 niet meer vernieuwd, dus daar zal het ook niet aan liggen.

Pagina: 1