Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-08 22:02
Hallo!

Ik heb onlangs winrar geinstalleerd, niet geintegreerd in de shell en zips niet geassocieerd met het programma. Toen ik een zip niet kon openen met windows vista zelf (uitpakken bij rechts klikken), deed ik 'openen met...' en dan winrar geselecteerd. Helaas heb ik vergeten 'altijd associeren met dit programma' uit te vinken en worden al mijn zips nu geopend met winrar. Probleem is dat ik niet direct vind hoe ik dit ongedaan maak? Googlen brengt me alleen maar bij andere compressietoepassingen (ofwel zoek ik verkeerd :P)

Iemand die me kan helpen?
Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Denk gewoon hetzelfde als in XP. Shift inhouden en rechtermuis, want dan staat 'openen met' hier ook weer tussen. Anders via file types in tools -> folder options (ik heb dus engels).

edit:
Misschien kan je het in WinRar zelf ook weer uitvinken. Ik weet dat dit gewoonlijk in WinZip iig wel kan.

[ Voor 24% gewijzigd door Kixtart op 28-02-2009 16:39 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illewoare
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-08 22:02
Uitvinken in winrar zelf ging niet, waarschijnlijk omdat ik het niet aangezet heb in winrar zelf..
Ik kreeg dan het geniale idee om winrar eens te deinstalleren, wat goed gewerkt heeft. Ik was een beetje te vroeg dus met mijn vraag.
Bedankt voor de weerom snelle respons hier :)