Toon posts:

Beschermings voor laptop tegen krasjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een paar maanden een nieuwe laptop en heb nog de originele bescherming eroverheen, maar dat ziet er vrij apart uit. Iedereen zegt mij dat ik het eraf moet halen, maar dat vind ik gewoon zonde. Ik wil het liefst niet veel krassen op mijn laptop. Al mijn spullen zitten al vol met krassen.

Ik heb op Google, GoT en Yahoo!Answers al gezocht, maar veel heb ik niet gevonden. Binnenkort ben ik ook van plan een iPhone te kopen, daarvoor hebben jullie al een oplossing gevonden zag ik. ([InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling)

Hebben jullie hier een oplossing voor? Of is het gewoon de regels:
  • Bij reizen de laptop in zijn tas
  • Niet eten boven de laptop en/of tijdens het laptoppen
  • Fatsoenlijk met de laptop omgaan
Ik ga goed met mijn laptop om, maar ik weet zeker dat het vol met krassen gaat zitten over een half jaar als ik niets heb qua bescherming.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

Onbekend

...

De ene behuizing raakt sneller bekrast dan de andere.
Als je de stickers er op laat zitten, krijg je op den duur kleurverschil.

Over 4 jaar maak je je denk ik geen zorgen over een krasje meer of minder. Misschien heb je dan al een andere laptop en heb je nooit de onbekraste onderlaag gezien. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
een kras is gewoon een teken van gebruik, dat lijkt me niet echt boeiend :P

En idd, ik heb een laptop van 5 jaar oud waar nog geen enkele kras of deuk oid op zit, dus als je gewoon een goede laptoptas hebt, laptop niet laat vallen ( ;) ), er niet boven gaat eten etc moet het allemaal wel loslopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 28-02-2009 16:42 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

er zijn van die sleeves waar je laptop in gaat. ze zijn er in van dat spul waar ze duikpakken van maken en in keihard plastic.

best handig, je kan zo'n ding zo in je rugzak stoppen.

overigens: een laptop is en blijft een gebruiksvoorwerp :P