Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Even een kort vraagje. Had/heb voor me verjaardag een 2 tal IRIS/VVV-bonnen gekregen, en wilde
deze vandaag eens 'nuttig' gaan besteden bij de Dixons. Nu was de Dixons de enige winkel hier in
de buurt die de bonnen aanneemt, en wilde dus bij de Dixons gaan kijken voor een nieuwe wired
(hoeft niet persé wireless te zijn) headphone met microphone.

Mijn oog viel vannochtend op een Logitech Clearchat Comfort USB, deze heb ik dus meteen
gekocht. Echter na aansluiten en in het menu te hebben gekozen bij 'randapparaatuur' voor
ingang én uitgang Logitech USB headphone kan ik wel gewoon mezelf horen praten bij het
testen, echter de sounds/geluiden van de PS3 hoor ik niet, hij wordt niet erkend/herkend
als een randapparaat dat het geluid kan ontvangen, lijkt.

Weet iemand of dit mogelijk is, of kan iemand mij een ander type aanraden, dat staat
op de site van de dixons? Creative Fatality oid.

Jullie hulp is welkom. En nee ik wil geen dure sharkoon x-tactic ofzo kopen, ook ik heb te kampen met een geldcrisis >:) :+

Mijn dank is groot!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

Met een PS3 headset hoor je ook alleen echt het chat gedeelte van de PS3. Dat heb ik ook met mijn Jabra bt ding.
Het is niet zoals op een PC het volledige geluid dat je overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Serieus?

Dus ik heb eigenlijk niks aan dat ding als ik het zo begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Het idee is dat je door die headset kan chatten met teamgenoten, en je hoort hen dus ook door de headset. Alle omgevingsgeluiden gaan door je speakers, die headset is puur voor de chat.
Als je je gamegeluid over een headset wil moet je volgens mij met wat verloopdingen gaan werken vanuit je av, optische of hdmi-uitgang.

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Ik probeer precies hetzelfde voor elkaar te krijgen als RATBORG, ik heb namelijk mijn PS3 aan mijn monitor hangen. Zo kan mijn vriendin gewoon ongestoord tv blijven kijken als ik aan het spelen ben ;)

Op het moment krijg ik geluid vanuit een stereo-hoofdtelefoon door, zoals Grandd zegt met verloopstukjes te werken vanuit de a/v-uitgang. Ik hoor dus alle geluiden van het spel inclusief geblaat van de mensen. Omdat ik graag mee wil praten met mijn vrienden tijdens een potje MW2 wil ik dus de mogelijkheid om met een enkele koptelefoon alles te kunnen horen en zelf mee kunnen lullen.

Als ik het goed begrijp is het dus in geen geval mogelijk om uit een stereo-headset AL het geluid te krijgen? Dat is best een beetje vervelend :( En tegelijkertijd vind ik dat ook heel raar. USB heeft ruim voldoende bandbreedte om het geluid allemaal over te brengen inclusief wat je zelf in de microfoon schreeuwt.

Als het echt onmogelijk is (Ik ga het gewoon proberen..) lijkt het mij dat Sony het best zou kunnen toevoegen door middel van een patch.

Edit: Mijn oplossing is het geluid uit de a/v-uitgang laten komen en dmv verloopstekkertjes daar oordopjes op aan te sluiten en voor de teamspeak heb ik een USB headset gekocht die ik dan over de oordopjes doe. het is wat gedoe, maar het werkt uitstekend! :)

[ Voor 11% gewijzigd door pizzaislekker op 08-01-2010 12:51 ]