Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] Wachtwoord kwijt

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 08:53
Mijn schoonvader weet zijn wachtwoord niet meer om bij msn/hotmail in te loggen.
Nu hebben we geprobeerd om via "wachtwoord vergeten" zijn wachtwoord te achterhalen.
Het probleem is nu dat hij geen opties krijgt om te kiezen tussen:
-Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag ....
-Stuur mij per e-mail instructies...

Er wordt automatisch gebruik gemaakt van de laatste optie waardoor hij dus zowiezo niet
op zijn email adres kan inloggen om die instructies te lezen ...
Iemand een idee om toch die andere optie te kunnen kiezen want hij is nu al zijn contactpersonen kwijt ...

Verwijderd

Hallo,

Dat is als het goed is tijdens het aan maken van die account in gesteld wat je wilde doen als je acc is vergeten... meer is er niet aan te doen helaas :?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:51
Stuur eens een mail naar msn/hotmail, misschien hebben die nog wel een procedure achter de hand...

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 08:53
dan wordt het msn/hotmail een email sturen en afwachten..

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Staat hij ook nergens anders nog ingelogd? Op een laptop? Andere pc..?
Kun je in ieder geval al z'n contactpersonen nog terughalen, waar ik op doel...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

ddkiller0900 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:11:

-Stuur mij per e-mail instructies...

Er wordt automatisch gebruik gemaakt van de laatste optie waardoor hij dus zowiezo niet
op zijn email adres kan inloggen om die instructies te lezen ...
Die gegevens worden gestuurd naar het mail adres wat je gebruikt/ingevuld hebt tijdens het aanmaken van het Live/Hotmail account. Grote kans dat dat dus niet zijn huidige Live/Hotmail adres is ;)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Als hij geluk heeft staat het wachtwoord nog opgeslagen in de Protective Storage alhoewel ik niet zeker weet of MSN het daar wel in opslaat, zo ja dan kun je messenpass proberen

Systeem Specs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MSN is geen Besturingssysteem toch? ;)

>>> CSA

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1