Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DRM removal

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

kan mij iemand vertellen welke een goed DRM removal tool is? ik wil namelijk al mijn mp3's naar een mediastation kopieren maar ik kan ze niet spelen zonder de DRM te verwijderen.

het is de bedoeling dat ik alle nummers globaal kan behandelen en niet stuk voor stuk.
als het ook mogelijk is zou het liefst een tool moeten zijn waarmee je DRM kan verwijderen zonder dat je licentie hebt van de muziek want die heb ik niet bij alle nummers.

dank bij voorbaat

SIEGFRIED

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Of de DRM verwijderd kan worden hangt af van welke maker de DRM is. Het beste kan je hiervoor even het bestandsformaat opzoeken in google. Van bestanden waarvan je de licentie niet hebt is het naar mijn weten onmogelijk om te doen, aangezien die bestanden gecodeerd zijn en je dan niet in het bezit bent van de sleutel om het te decoderen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Dat is nu juist waar DRM voor ontworpen is ;)

Wat DRM op muziek niet kan tegenhouden, is dat je iets afspeelt en dit vervolgens weer opneemt. Probleem daarmee is alleen dat je een behoorlijk kwaliteitsverlies krijgt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou eventueel ook de MP3'tjes kunnen branden op een CD'tje en vervolgens daarvanaf rippen naar je eigen DRM-vrij MP3'tjes.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

zonder dat je licentie hebt van de muziek want die heb ik niet bij alle nummers.
Stap 1: koop
Stap 2: klaar
;)

Ik heb een hekel aan DRM voor dit soort toepassingen, maar GoT is niet bedoeld voor dit soort 1e-hulp-bij-brakke-warez dus ik sluit dit topic. Neem contact op met de verkopers (van de mp3's die je hebt gekocht). Je hebt er immers voor betaald.

Toch welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.