Toon posts:

Beeldinstellingen LG

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik mijn LG kocht waren de beeldinstellingen niet echt perfect, ik heb het nou een beetje aangepast maar ik ben er nog steeds niet helemaal tevreden over. wat zijn de beste beeld- en geluidsinstellingen voor de LG? voor zowel de normale als de geavanceerde instellingen!

Alvast bedankt!

Gr Jeroen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13
Misschien is het handig om eerst te vertellen welke LG jij hebt. Er zijn er nogal een hoop namelijk. Gaat het daarnaast om een TV of monitor en wat vind jij mooi? Dat moet je zelf bepalen! Dus zelf pielen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ehm... Dit heeft niet zo gek veel met Actie, Adventure en Platform Games te maken volgens mij ;)

Welkom op GoT in ieder geval! Lees alsjebieft Het algemeen beleid nog een keertje door, zodat je een idee krijgt van wat er eigenlijk in je topicstart moet staan.

Wat betreft de instellingen van je LG is het wellicht verstandig om ook daarvan even het boekje door te lezen, en zelf wat aan te rommelen - wat er voor jou het beste uitziet is immers de beste instelling. Lukt het dan nog niet zou je in LCD, Plasma, Projectie & Recording een topic kunnen openen :)

Dit topic is gesloten.