Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ben op dreef. Nu heb ik een film gedownload en die is in het bestand AVI. Als ik die wil branden via Nero (via DVD video) lukt dat niet.

Is daar een manier voor?

Graag hulp.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 12:12
Dit kan m.b.v. Nero Vision.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, maar het duurde wel 3 uur, kan dat niet sneller?

Verwijderd

Hercoderen van beeld kost veel, heel veel, rekenkracht.
Hoe sneller je pc hoe beter dit gaat. Daarnaas zijn er diverse programma's die ipv alleen je cpu ook je videokaart kunnen gebruiken. Je vga kaart dient dan wel ondersteuning hiervoor te hebben.

Dus ja het kan sneller mits je pc ervoor geschikt is, of anders je beurs ervoor geschikt is.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Als je vaker DivX/XVid films wil kijken kun je overwegen om een DVD player aan te schaffen die dit kan afspelen. Veel spelers hebben tegenwoordig ook een USB aansluiting en/of een mogelijheid om een geheugenkaartje erin te stoppen. Dan kun je zelfs de moeite van het branden besparen en het gedownloade bestand op een USB stick kopiëren vanuit je PC.
Dergelijke spelers vind je onder de 50€.

Verwijderd

Topicstarter
En welke programma's zijn dat dan die ervoor zorgen dat mijn video kaart ook gebruikt wordt?

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Je kan het eens proberen met ConvertXtoDVD, heel makkelijk en snel.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Een programma dat ik makkelijk vind werken is :
meuk: DVD Flick 1.3.0.6

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel, ik ga eens het een en ander uitproberen

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Chelly,

Dit is echt niet de manier om een topic te openen. Over jou vraag is echt heel veel te vinden. Alleen al een google zoektocht naar avi to dvd levert meer dan genoeg info op om je verder te helpen. 't is dus echt de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar oplossingen voordat je hier een topic gaat openen.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.