Akita
Ik dacht dat je geen Timmerman wasOp maandag 26 februari 2001 16:33 schreef Tom het volgende:
Geen punt bij Karwei.
Nu breng je mij aan het twijfelenOp maandag 26 februari 2001 16:47 schreef AntonT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen Timmerman was
The_outer_limits, Wessie en Chaos zijn per nu DPC-HTML user
veel plezier ermee
veel plezier ermee
Ik was het al en biedt me ook aan voor de OGR stats (sta toch al vroeg op 's ochtends).
Misschien ff overleg in #keyserver vanavond??? (als Onno er is)
Intentionally left blank
Uhhmm.. volgens mij ben jij de enige die er _niet_ is hoor...Op maandag 26 februari 2001 18:04 schreef crisp het volgende:
Ik was het al en biedt me ook aan voor de OGR stats (sta toch al vroeg op 's ochtends).
's avonds is voor mij NA het eten hoor...Op maandag 26 februari 2001 18:06 schreef Chaos het volgende:
[..]
Uhhmm.. volgens mij ben jij de enige die er _niet_ is hoor...
Intentionally left blank
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Over m'n lijk!Op maandag 26 februari 2001 19:48 schreef ALH het volgende:
, * ALH heeft geen HTML rechten, zou zo handig zijn soms!
Tip 1:Op maandag 26 februari 2001 20:40 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb ook honger!
Probeer een hand los te trekken van toetsenbord of muis. Grijp de telefoon en bel een Chinees-, Pizza- of Shoarma-boer.
En als dat echt niet lukt
Tip 2:
Bestel online
ff niets
Of neem een vrouwOp maandag 26 februari 2001 21:33 schreef FlipFlap het volgende:
[..]
Tip 1:
Probeer een hand los te trekken van toetsenbord of muis. Grijp de telefoon en bel een Chinees-, Pizza- of Shoarma-boer.
En als dat echt niet lukt
Tip 2:
Bestel online
ff niets
En ik maar denken; Nu wordt ik afgeschoten.Op maandag 26 februari 2001 21:34 schreef FlipFlap het volgende:
[..]
Of neem een vrouw
Maar niemand hapt
Tsja, de kroeg is dicht, het happen is voorbij. Moet maar weer over in de serieuze en on-topic mode.
ff niets
Ik wil je best afschieten hoor... OOK geen punt bij KarweiOp dinsdag 27 februari 2001 00:29 schreef FlipFlap het volgende:
En ik maar denken; Nu wordt ik afgeschoten.
Maar niemand hapt
Op maandag 26 februari 2001 20:25 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Over m'n lijk!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Fijn dat zoiets weer in overleg gebeurd. The_outer_limits en Wessie KUNNEN niet eens DPCH's posten of ze nou HTML rechten hebben of niet. Alleen Gregoor, Chakotay, Wildhagen en Onno kunnen dat nu namenlijk. En we hebben één systeem zodat er niet 4.500 dagelijkse statspostings komen, een of twee per project is meer dan zat. Erg nuttig dat jullie HTML voor iedereen uit hebben gezet als iedere toevallige voorbijganger die erom vraagt het meteen krijgt.
Sorrie hoor maar ik mag <i>ook</i> wel eens chagrijnig zijn.
Sorrie hoor maar ik mag <i>ook</i> wel eens chagrijnig zijn.
We spend our years as a tale that is told
Ik doe een voorstel als volgt:
De huidige Stats-posters overleggen met elkaar wie aangesteld kan en zal worden als HTML-er.
Als men dit in een mailtje naar mij of Daniel wil sturen, dan zorgen wij dat de juiste mensen ook daadwerkelijk kunnen HTML-en en dat de mensen die het niet nodig hebben het dus ook niet kunnen. How about that?
De huidige Stats-posters overleggen met elkaar wie aangesteld kan en zal worden als HTML-er.
Als men dit in een mailtje naar mij of Daniel wil sturen, dan zorgen wij dat de juiste mensen ook daadwerkelijk kunnen HTML-en en dat de mensen die het niet nodig hebben het dus ook niet kunnen. How about that?
Bericht hierboven
pff, als je dan Engels wil(t) praten maak er dan mailbomb vanOp dinsdag 27 februari 2001 11:57 schreef [eNeRGy] het volgende:
mailbom delivered
We spend our years as a tale that is told
Ik heb The_outer_limits en Wessie weer "gedegradeerd" tot "normale gebruiker" ik denk dat de mensen die DPc runnen ook wel het beste kunnen beslissen wie wel en wie niet HTML hoeft te gebruiken. Als jullie toch van mening zijn dit nodig te hebben: wend je tot hen 
Ik heb Dutchman! toegevoegd als HTML-er en zo uiteindelijk 6 mensen die HTML kunnen gebruiken in het DPc-forum.
Ik heb Dutchman! toegevoegd als HTML-er en zo uiteindelijk 6 mensen die HTML kunnen gebruiken in het DPc-forum.
Bericht hierboven
Pagina: 1