Ik heb zojuist een Acer Aspire M7720 bij Paradigit opgepicked en na openen van de doos blijkt er totaal geen software en handleidingen in te zitten. Tevens zitten er stickers op de behuizing die niet gebroken mogen worden omdat je dan de garantie kwijt bent.
Is dit tegenwoordig standaard? Ik neem aan dat ik zowiezo de behuizing zou moeten mogen open maken wil ik er een nieuwe/andere PCIe kaart inzetten?!
Voor de handleiding zou ik terug kunnen gaan naar Paradigit maar ik zie online dat het zelfs bij Acer niet te vinden is. Geen handleiding, firmware, drivers, etc... Hoe weet ik nou wat voor moederbord er in zit en hoe en wat bij geheugen uitbereidingen etc?
Heeft iemand wel meer gegevens voor dit systeem? Ik vind het maar raar...
Is dit tegenwoordig standaard? Ik neem aan dat ik zowiezo de behuizing zou moeten mogen open maken wil ik er een nieuwe/andere PCIe kaart inzetten?!
Voor de handleiding zou ik terug kunnen gaan naar Paradigit maar ik zie online dat het zelfs bij Acer niet te vinden is. Geen handleiding, firmware, drivers, etc... Hoe weet ik nou wat voor moederbord er in zit en hoe en wat bij geheugen uitbereidingen etc?
Heeft iemand wel meer gegevens voor dit systeem? Ik vind het maar raar...