Seatwave

Pagina: 1
Acties:
  • 2.907 views

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-01 16:03
Was wat kaartjes voor Coldplay aan het zoeken, die 9 en 10 september in Nijmegen komen.
Kwam eigenlijk alleen kaartjes tegen voor 129,- euro per stuk. Belachelijke prijs.

Via google kwam ik terecht bij Seatwave. Internationale site waarbij er een vraag en aanbod geld.
Mensen kunnen hun kaartjes verkopen via de site. En andere mensen natuurlijk weer kopen.

Nu ken ik de site verder niet, maar kwa prijs zijn ze gunstiger dan andere websites.
En ja..If it's too good to be truth, it is.

Maar in dit geval ben ik er niet helemaal zeker van, gezien de vele verschillende manier van betalen. (O.a Paypal (Kopersbescherming)).
En daarnaast operen ze in meerdere landen.

Iemand die ervaring heeft met seatwave.nl?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53
www.livenation.nl is de officiele verkoop, voor de rest gaat niet met die partijen in zee.

Kaarten kosten daar 64,90.

[ Voor 14% gewijzigd door Termi op 27-02-2009 23:33 ]

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Iets meer moeite doen aub:

Wikipedia: seatwave

en als je Google'd op "seatwave ervaringen" en "seatwave experiences"

Toegegeven, weining ervaringen te vinden, maar je verteld ook niet veel over wat je zelf zoals hebt gedaan.

• Robbie T
Yippie schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:34:
Iets meer moeite doen aub:

Wikipedia: seatwave

en als je Google'd op "seatwave ervaringen" en "seatwave experiences"

Toegegeven, weining ervaringen te vinden, maar je verteld ook niet veel over wat je zelf zoals hebt gedaan.
Hier had ik inderdaad wat duidelijker in moeten zijn.
Had al wel even gegoogle'd maar weinig tot niets fatsoenlijks kunnen vinden, vandaar dat ik het hier poste!
Termi schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:33:
www.livenation.nl is de officiele verkoop, voor de rest gaat niet met die partijen in zee.

Kaarten kosten daar 64,90.
Super! Geweldig..Morgen maar eens even over hebben.
Waar heb je vandaan dat dat het officiele verkoop kanaal is :$

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:45

Polycom

Poes van goud

Livenation is niet de officiele voorverkoop, dat is eventim.nl

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
Overigens is de prijs op Eventim en Livenation/Ticketservice/Ticketmaster hetzelfde dus het zal allemaal wel onderling geregeld zijn ook..

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:04
Robbie T schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 00:10:

Super! Geweldig..Morgen maar eens even over hebben.
Waar heb je vandaan dat dat het officiele verkoop kanaal is :$
In het tv spotje zeggen ze zelfs dat je je kaarten bij livenation moet bestellen lijkt me sterk dat het dan geen officieel verkoop kanaal is.

HD4Life @ Full-HD

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 19:36
http://www.google.nl/sear...q=coldplay+nijmegen&meta=

De eerste link gelijk al de officiele voorverkoop.
Hoe jij dus alleen kaartjes voor 129 euro kan vinden is mij een beetje een raadsel.

Daarnaast nog wat algemene regeltjes die een woordvoerder van Mojo bij Kassa had uitgelegd om het officiele verkooppunt te vinden.
1. Zoek uit waar het evenement gehouden word.
2. Ga op zoek naar de site van die locatie.
3. Op die site staat eigenlijk altijd een link naar de kaartverkoop.

Zo weet je 99,9% zeker dat je kaarten voor de normale prijs koopt en niet van die vage ticketbureau's die ze zwaar overpriced verkopen. (Naar mijn mening zouden ze ook verboden moeten worden, maar dat is een andere discussie)

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 15:39

Mad_Demon

de dokter

Zal m'n ervaring maar even posten. Van de week kaartjes gekocht via Seatwave. Zondag besteld en betaald met iDeal, dinsdag per aangetekende TNT ontvangen. Nu nog maar even afwachten of ze echt zijn, concert is volgende maand. ;) Maar het is me tot nu toe erg goed bevallen.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Robbie T
Mad_Demon schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 00:17:
Zal m'n ervaring maar even posten. Van de week kaartjes gekocht via Seatwave. Zondag besteld en betaald met iDeal, dinsdag per aangetekende TNT ontvangen. Nu nog maar even afwachten of ze echt zijn, concert is volgende maand. ;) Maar het is me tot nu toe erg goed bevallen.
Thanks voor je reactie. Heb zelf inmiddels via een van bovenstaande links kaartjes voor Coldplay.
Maar een ander, of ikzelf natuurlijk ;) kan er in de toekomst altijd nog wat aan hebben!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 17:41
Ik heb in december kaartjes bij Seatwave besteld voor Youp van 't Hek. Die kaartjes waren ook snel binnen en waren gewoon echt :)

Verwijderd

Ik heb ook kaartjes besteld via seatwave voor Rammstein. Heb echt een fortuin betaald. Heb nu ook via een aangetekende brief twee A-4 tjes gekregen. Dit moeten de kaartje voorstellen. Het lijken gewoon kopietjes te zijn (panic! :S ).

Heeft iemand van jullie ervaring met zulk soort kaartjes?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:39:
Ik heb ook kaartjes besteld via seatwave voor Rammstein. Heb echt een fortuin betaald. Heb nu ook via een aangetekende brief twee A-4 tjes gekregen. Dit moeten de kaartje voorstellen. Het lijken gewoon kopietjes te zijn (panic! :S ).

Heeft iemand van jullie ervaring met zulk soort kaartjes?
Ja, zogenaamde e-tickets, alleen is het meestal de bedoeling dat je die zelf uitprint en dan heb je je A4. Dus het kan wel legitiem zijn, maar mogelijk een beetje pauper geregeld ;)
Het kan uiteraard ook oplichterij zijn, daar kom je achter bij de ingang :Y)

Verwijderd

Hm ok, daar heb ik dus weinig aan. Ik zal er dan maar van uitgaan dat dit de "echte" kaartjes zijn en afwachten wat er bij de ingang gebeurd. Iets anders kan ik nu toch ook niet meer doen. Tanx! :)

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Met deze Kortingscodes voor Seatwave krijg je 10% korting op een bestelling. Wel handig om hier te vermelden lijkt me.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Misschien handig om te vermelden dat seatwave gewoon zo'n doorverkoopbedrijf is, waardoor mensen er niet inkwamen met hun bestelde veel te duur betaalde kaartjes.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 15:39

Mad_Demon

de dokter

Uiteindelijk waren de kaartjes prima in orde en heb ik geweldig van het concert genoten! Had inderdaad ook e-tickets gekregen, prima in orde :) Zou het zo nog een keer doen als ik via de officiële kanalen achter het net vis.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

Niet echt meer actueel en alle toevoegingen waren nuttig. Zo ook dit slotje :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.