Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GHOST] no disk drives were detected (525)

Pagina: 1
Acties:

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
Ik wil van mijn laptop een image maken, met norton ghost (de oude vertrouwde dos versie). Nu heb ik een image gemaakt met een bootable dvd met ghost erop. Deze cd werkt ook prima om terug te zetten. Nu is het probleem dat ik dit proces wil automatiseren en dat wil niet met deze cd. Ik kan hem niet uitlezen er staat namelijk alleen een readme, de bestanden staan in het bootgedeelte van de cd denk ik.

Nu heb ik ook gewoon norton ghost 2003, dus ik wilde die ghost.exe gebruiken. boot cdtje gemaakt dmv een windows opstartdiskette (die uit dit oude topic: Bootable unattended GHOST recovery DVD maken )

Probleem is dat deze mijn hard disk van me laptop niet herkent en ik de fout no disk drives were detected (525) krijg.

heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
Opgelost, ik heb de bootsector van de cd weten te extracten met ISObuster. Ik kan alleen denk ik de aangepaste image hier niet uploaden vanwege copyrights. (denk ik).

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.