nou kep net vandag een vriend zijn rig geupgrade met een hd4870x2 2g versie
kijk dit is zijn rig:
q6600 stock @2.4ghz
4gig kinsgton 1066kit
2t hdd seagate 7200 rpm
p5q pro
ocz stealthxtreme 600w
wel das zo belangrijkste wa als er iets is wat je moet weten vraag maar
dit is echt dringent
met zijn vorige hd 4850 1g versie draaide hij crysis op 25-30 fps alles op low
ik dacht ik raad hem aan om hem up te graden wel heeft ie gedaan zet ik zijn kaart erin alles goed aangesloten en gedaan
komt hij/en ik tot de conclusie dat hij maar net 5 fps meer draaid op crysis
wel ik snap het niet hij heeft een monsterkaart aangeschaft en deze breng bijna niks toe aan de performance schandalig voor een prijskaartje van 500€
nu vroeg ik mij af is er misschien iets dat ik kan proberen dxdiag toont ook aan dat dat hij maar 1 gig herkent het is echt wel de ddr5 2 gig versie
dus weet er misschien iemand waar dit kan aan liggen?
alvast 1000x bedankt voor de hulp
p.s:zou het kunnen zijn dat zijn stealthextreme 600w van ocz gewoon niet zwaar genoeg is?
kijk dit is zijn rig:
q6600 stock @2.4ghz
4gig kinsgton 1066kit
2t hdd seagate 7200 rpm
p5q pro
ocz stealthxtreme 600w
wel das zo belangrijkste wa als er iets is wat je moet weten vraag maar
dit is echt dringent
met zijn vorige hd 4850 1g versie draaide hij crysis op 25-30 fps alles op low
ik dacht ik raad hem aan om hem up te graden wel heeft ie gedaan zet ik zijn kaart erin alles goed aangesloten en gedaan
komt hij/en ik tot de conclusie dat hij maar net 5 fps meer draaid op crysis
wel ik snap het niet hij heeft een monsterkaart aangeschaft en deze breng bijna niks toe aan de performance schandalig voor een prijskaartje van 500€
nu vroeg ik mij af is er misschien iets dat ik kan proberen dxdiag toont ook aan dat dat hij maar 1 gig herkent het is echt wel de ddr5 2 gig versie
dus weet er misschien iemand waar dit kan aan liggen?
alvast 1000x bedankt voor de hulp
p.s:zou het kunnen zijn dat zijn stealthextreme 600w van ocz gewoon niet zwaar genoeg is?