Ik heb al een tijd deze PDA: HP rx5940 met windows mobile 5. Allemaal legaal overigens, dus daar ligt het in ieder geval al niet aan. Het probleem is als volgt, als ik op het volume icoontje klik in WM5 (of in mediaplayer, maakt niet uit), dan kan ik het volume uit zetten, of aan zetten. Alleen als ik het geluid op on zet, dan kan hij niet harder dan de zachtste stand. Als ik het balkje omhoog sleep, dan gaat dan maar hij springt dan automatisch weer terug naar het zachtste niveau. Behoorlijk vervelend omdat er dan dus alsnog geen geluid uit komt.
Ik heb er ooit TOMTOM bij gekregen (een oudere versie), omdat ik laatst igo gekocht heb heb ik tomtom eraf gehaald, sindsdien bestaat dit probleem. Ik heb helaas geen tomtom om er weer terug op te zetten aangezien dit er bij aanvang al op stond. Verder heb ik alle opties al afgestruind op de pda en op google, maar kon zo snel niets vinden. Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb er ooit TOMTOM bij gekregen (een oudere versie), omdat ik laatst igo gekocht heb heb ik tomtom eraf gehaald, sindsdien bestaat dit probleem. Ik heb helaas geen tomtom om er weer terug op te zetten aangezien dit er bij aanvang al op stond. Verder heb ik alle opties al afgestruind op de pda en op google, maar kon zo snel niets vinden. Iemand bekend met dit probleem?
superB