Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toegang tot bepaalde websites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben geen hele grote wizkid, maar heb met mijn nieuwe Laptop met Vista wat problemen.
Heb al een Vista Home Basic laptop en heb ik geen problemen met toegang tot versleutelde site, dus sites waar je inlogt en dan pop-up moet openen om gegevens te ontvangen.
Alleen bij mijn huidige wel.
Ik draai met Vista Home Premium SP1 en met Explorer 8 NL en als beveiliging ESET NOD32 pro.
Heb instellingen van vertrouwde websites laag en alle cookies accepteren aanstaan, maar wat ik ook uitschakel enzo het is niet blijvend dat ik de pagina´s kan openen.
Ik verander de settings van de beveiliging van Explorer en start de Laptop opnieuw op en dan kan ik het openen, maar start ik vanuit standby dan weer op, kan ik dezelfde pagina meer openen en instelling zijn wel hetzelfde gebleven van Explorer.
Als ik bv. voor zaak een rooster moet uitprinten, bij ik ingelogt en maakt hij een rooster aan en opent een nieuw window en krijg ik de melding dat moet inloggen en is bij meer sites het geval en op laptop met Vista Bacis geen last van.
Iemand een idee wat ik moet veranderen ofzo.

Groet Henry

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Bij versie 7 kon je een lijst maken van site's waarvan de beveiliging omlaag ging(automatisch), en als je naar een andere site ging, ging de beveiliging weer omhoog.
Hoe je moet instellen moet je even kijken(weet ik niet meer).

Verwijderd

jan99999 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:25:
Bij versie 7 kon je een lijst maken van site's waarvan de beveiliging omlaag ging(automatisch), en als je naar een andere site ging, ging de beveiliging weer omhoog.
Hoe je moet instellen moet je even kijken(weet ik niet meer).
Ik zou gewoon de oude IE7 gebruiken werkt kei goed bij mij weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja is ionderdaad dat ik alleen bij de laptop met IE8 erop dat probleem heb, vaak als ik Explorer opnieuw opstart wil hij dan wel de pagina openen of soms verversen, maar ook niet altijd...