Toon posts:

Bootable USB Stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn acer aspire one voorzien van een nieuwe Windows XP.
Hiervoor moet ik een Bootable USB Stick maken, en ik weet ook al precies hoe dat moet!
Maar, tot nu toe blijf ik sticks kopen die niet gevonden worden door het PeToUsb programma.
Heeft iemand ervaring hiermee, en kan mij vertellen welk merk USB Stick wel werkt?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Alhoewel het hier niet thuishoort heb ik het zelf al eens gedaan op een EeePC van de buren. Mijn vraag, welk OS heb je. Waarschijnlijk gebruik je voor het maken Vista? Dat werkte niet, de USB stick moet je op een XP bak aanmaken. Het merk USB stick zou niets mogen uitmaken!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

GENETX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:44:
Alhoewel het hier niet thuishoort heb ik het zelf al eens gedaan op een EeePC van de buren. Mijn vraag, welk OS heb je. Waarschijnlijk gebruik je voor het maken Vista? Dat werkte niet, de USB stick moet je op een XP bak aanmaken. Het merk USB stick zou niets mogen uitmaken!
Ik heb het eigenlijk van de week wel gedaan met usb multiboot 10. Dan kan je gewoon een stick maken van je windows xp cd :)

Alleen moet uac wel uit staan.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Ik had destijds een andere app. Heb zowel admin modus als XP compability geprobeerd onder Vista, maar niet wilde.

Verwijderd

Topicstarter
Ha, op een XP Laptop werkt het wel!
Zeer bedankt Genetx.