WD Elements 1TB maakt zélf mappen aan

Pagina: 1
Acties:

• Skblzzzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-03-2022
Ik heb al een paar maanden een WD Elements 1TB en ben daar dik tevreden over.
Echter mijn HDD heeft een eigenaardigheidje.
Ik zie dat hij zo nu en dan, op eigen houtje, een map aanmaakt met niets er in.
Deze mappen, inmiddels al 8 stuks, zijn niet te verwijderen en hebben romantische namen zoals: "f7d21d2cb6abc6dbd5d6ccba40921189". Wanneer ik naar de inhoud kijk, zit 0 Kb in en als ik de map wil openen, krijg ik de melding dat deze niet toegankelijk is……….
Mijn vraag is: "Wat moet ik hiermee en hoe kan ik ze wél verwijderen?"

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-02 17:04
Het lijk mij op een type map uit de 'Recycler' map, in ieder geval geeft de mapnaam me daar meteen het idee bij. Ik denk niet dat het dat is, maar misschien kan je informatie geven over het besturingssysteem en dergelijke? Ik kan me niet voorstellen dat een harde schijf dat uit zichzelf doet; het moet het OS zijn :)

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
windows updates willen dit nog wel eens doen.

Om ze wel te verwijderen moet je gewoon even op zoek gaan naar een unlocker

Verwijderd

:) Dat zijn inderdaad mappen van windows, blijven achter na installaties ed, hoef je je geen zorgen over te maken hoor..

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 16:38

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Deze mappen zijn inderdaad waarschijnlijk van Windows Update. Heb je je computer al gereboot? Want anders kan het zijn dat Windows ze gewoon gelocked houdt.

Tesla Model Y RWD (2024)

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-02 17:04
--MeAngry-- schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:02:
Deze mappen zijn inderdaad waarschijnlijk van Windows Update. Heb je je computer al gereboot? Want anders kan het zijn dat Windows ze gewoon gelocked houdt.
En als de map dan nog gelocked blijft kan je hem weg proberen te halen met Unlocker. :)

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• Skblzzzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-03-2022
@ Kingofthemall
Ik kan de mapjes idd alleen met "unlocker" weg halen.
@ MeAngry, stits en Gomez12
Het zou best eens kunnen dat Windows ze aanmaakt, want het zijn (waren) andere datums

In ieder geval bedankt allemaal
Pagina: 1