Ik ben niet echt een CSS guru, maar als developer krijg je daar wel eens mee te maken en geheid dat ik dan altijd tegen problemen op loop..
Ik heb een heel simpel stukje HTML wat precies doet wat ik wil, namelijk drie divjes op een rij.
Maar zodra ik deze divjes een vaste breedte meegeef komt in ff de laatste div onder de eerste twee te staan.
Iemand een idee hoe dat komt (in IE werkt het wel).
Ik ben er wel achter dat wanneer ik de width van de laatste div weghaal, dat alles wel netjes achterelkaar gepositioneerd wordt.
Volgens w3schools moet er pas worden afgebroken wanneer er niet genoeg ruimte is. Maar ik heb veel meer ruimte dan (3x160+5) 485.
Ik heb een heel simpel stukje HTML wat precies doet wat ik wil, namelijk drie divjes op een rij.
HTML:
1
2
3
| <div style="float:left;border-style:solid;border-width:1">test 1</div> <div style="float:left;border-style:solid;border-width:1">test 2</div> <div style="border-style:solid">test 3</div> |
Maar zodra ik deze divjes een vaste breedte meegeef komt in ff de laatste div onder de eerste twee te staan.
HTML:
1
2
3
| <div style="width:160px;float:left;border-style:solid;border-width:1">1</div> <div style="width:160px;float:left;border-style:solid;border-width:1">2</div> <div style="width:160px;border-style:solid">3</div> |
Iemand een idee hoe dat komt (in IE werkt het wel).
Ik ben er wel achter dat wanneer ik de width van de laatste div weghaal, dat alles wel netjes achterelkaar gepositioneerd wordt.
Volgens w3schools moet er pas worden afgebroken wanneer er niet genoeg ruimte is. Maar ik heb veel meer ruimte dan (3x160+5) 485.
[ Voor 13% gewijzigd door Standeman op 27-02-2009 15:46 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.