Verwijderd

Topicstarter
Hebben net een 42" tv gekocht.. Echter de vraag is of Digitenne dit wel trekt?..

Iemand ervaring met Digitenne op een 42" tv?...

Graag reacties....

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ja, ik kijk Digitenne op een 42 inch plasma. Aardig beeld wanneer je op 2m kijkt. Natuurlijk, het kan beter maar ik vind het beeld goed genoeg. Ik gebruik het externe kastje, dus geen CAM module.
Wanneer je naar reacties op GoT zoekt zullen ze enorm verschillen, het ligt er maar net aan wat je eisen zijn en wat je gewend was.

[ Voor 39% gewijzigd door JBS op 27-02-2009 12:41 ]

• Skip0Pot2Mus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:19
Ook ik ben Digitenne gebruiker op 42" en het is bij mij heel goed te doen, maar ik heb redelijk 'ideale' situaties voor ontvangst
- ik zit in directe zichtlijn met de zendmast
- geen obstructies / groenspul
- voldoende hoog om geen storing van verkeer te ondervinden

Verwijderd

Topicstarter
JBS schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:39:
Ja, ik kijk Digitenne op een 42 inch plasma. Aardig beeld wanneer je op 2m kijkt. Natuurlijk, het kan beter maar ik vind het beeld goed genoeg. Ik gebruik het externe kastje, dus geen CAM module.
Wanneer je naar reacties op GoT zoekt zullen ze enorm verschillen, het ligt er maar net aan wat je eisen zijn en wat je gewend was.
Ik zit er ongeveer 2,5 m. vandaan.. Nu heb ik wel een CAM modulle aangeschaft.. zou dit uitmaken?.
Ik ben momenteel de gewone kabel van UPC gewend..

• JBS
  • Niet online

JBS

Het is maar de vraag of het werkt. Zie voor een overzicht van geschikte TV's (lijkt me niet dat deze 100% compleet is) Het grote Digitenne topic deel 7

Ik lees o.a. dat het zappen via de CAM module langzamer gaat, maar dat het over het algemeen wel wat beter beeld geeft.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Uit mijn ervaring (42 en 46 inch), het is bete beeld dan 'normale' kabel TV, maar het is (afhankelijk toch van het weer) kwalitatief iets minder dan digitale TV.

(ik gebruikte die gewone decoder btw)

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2009 12:46 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik zit ook hoog (6de) dus van obstakels heb ik weinig last. Waar de zendmast staat...? Geen flauw idee. Ontvangst is goed. Wel merkte ik onlangs dat bij het ontvangen van een smsje het beeld heel even blokjes vertoond wanneer m'n GSM op de bank lag.

Verwijderd

Topicstarter
ik zit ongeveer 5 meter van de straat kant af.. heb normaalgesproken niet zoveel last van voorbij rijdende voertuigen..Maar ik weet natuurlijk niet hoe gevoellig Digitenne is.. Misschien een buiten antenne?..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie informatie.. Ik ga het gewoon even testen..

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat lijkt me een goed plan. Verder is dit wel een heel erg mager topic..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.