Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 13:42
8) :(
Vista Windows Mediacenter ehome folder geen download en geen kanalen.

Ik heb een Dell computer en die heeft de mediacenter versie 6.06001.18000 met een fout in de image van dell (nov 2008).

Ik kan geen kanalen zien of online inhoud en het mediacenter download ook niet. De internet connectie heb ik getest en goed bevonden. Nu heb ik in de folder

C:\ProgramData\Microsoft\eHome

De packages heb ik op aanwijzing van microsoft verwijderd en opnieuw opgestart en de windows mediaplayer start opnieuw op en configueerd zich. Maar geen download, connectie of kanalen.

Ik heb een beta hotfix gedownload via dell samen met microsoft maar geen oplossing voor het probleem.

Wel heb ik een amerikaanse ehome folder gedownload en de kanalen en downloaden doet het mediacenter wel maar de windows mediacenter receiver doet het niet.

Ik zoek eigenlijk een goede ehome folder van een goed vista mediacenter met nederlandse kanalen.
Waar kan ik die downloaden, google kan het niet vinden.

Ik hoop wat van u te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

erk schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:36:
8) :(
Vista Windows Mediacenter ehome folder geen download en geen kanalen.

Ik heb een Dell computer en die heeft de mediacenter versie 6.06001.18000 met een fout in de image van dell (nov 2008).
Wat voor fout?
Ik kan geen kanalen zien of online inhoud en het mediacenter download ook niet.
Wat probeer je te downloaden?
De internet connectie heb ik getest en goed bevonden. Nu heb ik in de folder

C:\ProgramData\Microsoft\eHome

De packages heb ik op aanwijzing van microsoft verwijderd en opnieuw opgestart en de windows mediaplayer start opnieuw op en configueerd zich.
Wat heb je verwijderd?
Maar geen download, connectie of kanalen.

Ik heb een beta hotfix gedownload via dell samen met microsoft maar geen oplossing voor het probleem.
Welke hotfix?
Wel heb ik een amerikaanse ehome folder gedownload en de kanalen en downloaden doet het mediacenter wel maar de windows mediacenter receiver doet het niet.
Wat voor kanalen (radio/tv? analoog, satelliet of DVB-C?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 13:42
Antwoord op de vragen.
Wat voor fout, in het mediacenter was onder online tv geen kanalen te zien , tevens doet mijn live tv het niet.
Wat probeer je te downloaden, volgens microsoft moest je de ehome folder leegmaken en opnieuw het mediacenter laten instellen.
Ik heb gedownload, de ehome folder van een amerikaanse site en had daarna had ik wel online tv folders.
Ik heb verwijderd, de ehome folder en de MCESpotlight folder.
Via de dell site kon je een cumulative update voor mediacenter uploaden en dit is de microsoft hotfix.
Wat voor kanalen de nederlandse kanalen kan zien maar niet bekijken en bijv consumententv doet het niet.