Lijkt me niet dat je dat gaat lukken, daarbij zou ik sowieso een nieuwe halen, want zo'n fan zou ik in ieder geval niet meer vertrouwen.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dit lijkt me een 8 of 12 cm fan. (Meestal in voedingen) Het is denk ik het makkelijkst als je gewoon een nieuwe haalt. Deze heb je al voor een euro of 4.
[ Voor 8% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 27-02-2009 11:25 ]
kun je er niet een nieuwe fan in zetten aangezien hij ws toch niet meer optimaal gaat presteren , wel een raar probleem overigens ..
Signature
Ik ben het eens met Haan, je voeding moet goed gekoeld worden. Bij overhitting heb je kans niet alleen je voeding naar de knoppen te helpen maar ook andere componenten in je PC.
een nieuwe goede voeding is altijd een goede investering. Dus kijk voor OF een nieuwe fan OF een nieuwe voeding.
een nieuwe goede voeding is altijd een goede investering. Dus kijk voor OF een nieuwe fan OF een nieuwe voeding.
Ik wilde hem sowieso niet meer als voedingfan gaan gebuiken en een extra casefan is nooit weg. Ik wilde gewoon kijken of ik hem weer aan de praat kon krijgen. Je bent tweaker of niet
sloop m dan uit elkaar , bij het asje zit ws zo`n clipje , die kun je dan ombuigen en dan is je fan los
Signature
Raar valt wel mee. Versleten lager, lek, whatever, kan altijd gebeuren. Vooral met cheap ass fans.BGB4rn schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:25:
kun je er niet een nieuwe fan in zetten aangezien hij ws toch niet meer optimaal gaat presteren , wel een raar probleem overigens ..
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het enige wat ik zonder echt te slopen uit elkaar kan halen is het stickertje eraf halen. Daaronder heb ik ook geolied. Maar ik zie daar geen clipje of wat dan ook zitten?BGB4rn schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:31:
sloop m dan uit elkaar , bij het asje zit ws zo`n clipje , die kun je dan ombuigen en dan is je fan los
Zat in een AOpen voeding.TommyGun schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:32:
Vooral met cheap ass fans.
dan zit er ws nog een dopje achter het stickertje
Signature
Pagina: 1