• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik heb hier een probleempje. Ik heb een fan uit een voeding gehaald, maar de fan zit vast. Niet vastgeschroefd, maar vast als in: kan niet meer draaien. Ik heb hem al geolied, maar dat hielp niet. Ik moet kracht zetten om hem met de hand te kunnen draaien. Is er een mogelijkheid om deze fan weer werkend te krijgen?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:20

Haan

dotnetter

Lijkt me niet dat je dat gaat lukken, daarbij zou ik sowieso een nieuwe halen, want zo'n fan zou ik in ieder geval niet meer vertrouwen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Dit lijkt me een 8 of 12 cm fan. (Meestal in voedingen) Het is denk ik het makkelijkst als je gewoon een nieuwe haalt. Deze heb je al voor een euro of 4.

[ Voor 8% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 27-02-2009 11:25 ]

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:05

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

kun je er niet een nieuwe fan in zetten aangezien hij ws toch niet meer optimaal gaat presteren , wel een raar probleem overigens ..

Signature

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik ben het eens met Haan, je voeding moet goed gekoeld worden. Bij overhitting heb je kans niet alleen je voeding naar de knoppen te helpen maar ook andere componenten in je PC.
een nieuwe goede voeding is altijd een goede investering. Dus kijk voor OF een nieuwe fan OF een nieuwe voeding.

• Krentenbol
Ik wilde hem sowieso niet meer als voedingfan gaan gebuiken en een extra casefan is nooit weg. Ik wilde gewoon kijken of ik hem weer aan de praat kon krijgen. Je bent tweaker of niet :9

• BGB4rn

BGB4rn

sloop m dan uit elkaar , bij het asje zit ws zo`n clipje , die kun je dan ombuigen en dan is je fan los :)

Signature

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 11:48

TommyGun

Stik er maar in!

BGB4rn schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:25:
kun je er niet een nieuwe fan in zetten aangezien hij ws toch niet meer optimaal gaat presteren , wel een raar probleem overigens ..
Raar valt wel mee. Versleten lager, lek, whatever, kan altijd gebeuren. Vooral met cheap ass fans.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Krentenbol
BGB4rn schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:31:
sloop m dan uit elkaar , bij het asje zit ws zo`n clipje , die kun je dan ombuigen en dan is je fan los :)
Het enige wat ik zonder echt te slopen uit elkaar kan halen is het stickertje eraf halen. Daaronder heb ik ook geolied. Maar ik zie daar geen clipje of wat dan ook zitten?
Zat in een AOpen voeding.

• BGB4rn

BGB4rn

dan zit er ws nog een dopje achter het stickertje :P

Signature

Pagina: 1