Toon posts:

Vista slaapstand totaal gecrashed.

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vannacht mijn pc aan laten staan om te downloaden.
Ik was alleen vergeten dat ik de energie standen nog moet veranderen.
Vanochtend wil ik kijken of de downloads al binnen zijn, zie ik dat ie in slaapstand staat.
Nou, normaal reageert hij toch al niet op de muis of toetsenbord. Dus ik hou de aan/uit knop in, en start de pc opnieuw op. Nu doen echter het scherm, de muis en het toetsenbord het niet meer... de fans, de leds alles gaat draaien, alleen de hardware lijkt niet op te starten.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Alvast Bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor. Heb je al geprobeerd te starten vanaf een live CD? Andere monitor? Etc etc, er is zoveel te testen. Succes :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:40

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Neem eerst de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter maar eens door en laat weten wat je bevindingen zijn.

edit:
Gambieter :( :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mad Marty op 27-02-2009 10:45 ]

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog niet met de cd geprobeerd. Aan het beeldscherm zal het niet liggen, want de muis en tbord doen t ook niet. Helemaal niets van hardware. Zomaar van de ene op de andere dag...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Neem dus eerst de troubleshooter door en vermeld duidelijk wat je bevindingen zijn. Daarnaast is alle andere relevante informatie zoals de system specificaties ook zeer handig voor de anderen. We hebben geen glazen bol waarmee we de oplossing kunnen zien. Dus voorzie ons van meer informatie.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel, namelijk processors, moederborden en geheugen. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.