Router driver installeren lukt niet (Sitecom router)

Pagina: 1
Acties:

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:02
Hallo

Betreft: Router driver installeren lukt niet (Sitecom router)

Ik zit nu bij een vriend van me, om te proberen zijn internet voorop de laptop te installeren.\
Maar zodra ik probeer om te connecten vraagt die om een wachtwoord. Nu heeft hij een sitecom router. Maar hellaas lukt het me niet om de driver op de pc te installeren telkens zegt dië:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2a00y10.jpg

Nu is de vraag hoe moet ik dat installeren als die dat telkens zegt.
Hij heeft gewoon internet, want waar ik nu op zit. Is gewoon via de router aangesloten die beneden in een andere kamer zit.

Het is een Sitecom w-538 + USB-STICK.

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

:?

Een router hoef je niet te installeren op je PC, alleen de netwerk adapter waarmee je verbinding wil maken. Zo te zien moet je die op dit moment in de installatie inpluggen...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
wat bedoel je met netwerk adapter is dat gewoon de usb-stick???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 08:29
Sitecom :S
Je moet enkel je netwerkadapter installeren en je netwerk instellen. Zo moeilijk kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik begrijp er helemaal niets van.

Telkens als ik de driver wil installeren, krijg ik die bericht.
en waar moet ik die adapter dan in doen. In de pc of laptop ik probeerde beide maar er gebeurde niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:25
Je hebt een router en een draadloos geval van je PC. Of dat nu een draadloze netwerkkaart is of een USB geval maakt niet uit.

Een router hoef je niet te installeren, slechts in te stellen (netwerknaam, IP adressen, beveiliging enzovoorts). Vaak zit er wel een tooltje bij op de CD welke je volgens de fabrikant moet installeren. Dit is niet nodig, maar kan makkelijk zijn voor mensen die er echt de ballen verstand van hebben.

Wordt je netwerkkaart of USB wireless geval gevonden door Windows? Zo ja, dan zou je in principe als je router moeten kunnen vinden als draadloos netwerk. Zo nee, dan raad ik je aan even de drivers te installeren voor de kaart of USB adapter. Indien Windows deze zelf niet vindt pluk je ze van de site van de fabrikant af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
The Realone schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 03:43:
Je hebt een router en een draadloos geval van je PC. Of dat nu een draadloze netwerkkaart is of een USB geval maakt niet uit.

Een router hoef je niet te installeren, slechts in te stellen (netwerknaam, IP adressen, beveiliging enzovoorts). Vaak zit er wel een tooltje bij op de CD welke je volgens de fabrikant moet installeren. Dit is niet nodig, maar kan makkelijk zijn voor mensen die er echt de ballen verstand van hebben.

Wordt je netwerkkaart of USB wireless geval gevonden door Windows? Zo ja, dan zou je in principe als je router moeten kunnen vinden als draadloos netwerk. Zo nee, dan raad ik je aan even de drivers te installeren voor de kaart of USB adapter. Indien Windows deze zelf niet vindt pluk je ze van de site van de fabrikant af.
nja dat heb ik ook gedaan dat ik die driver etc wil installeren, maar telkens krijg ik dat berichtje wat ik liet zien.
Pagina: 1