Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP geen keyboardinput moegelijk bij installatie software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn fris geinstalleerde PC (XP Pro SP3) probeer ik voor de kids games te installeren. (Originele CD's)
Installatie start prima maar het toetsenbord reageert nergens meer op zodat ik geen licentiesleutel in kan voeren. :? Enige optie is vervolgens afbreken van de installatie. In alle andere situatie tikt mijn toetsenbord er prima op los... O-)

Iemand suggesties?

Heb installatie met en zonder actieve virusscanner geprobeerd (Avast!)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 22:11 . Reden: extra info ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als het echt puur om die licentie invoeren gaat zou je eens onscreen keyboard kunnen gebruiken. Die kun je runnen met "osk".

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Herby schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 22:12:
Als het echt puur om die licentie invoeren gaat zou je eens onscreen keyboard kunnen gebruiken. Die kun je runnen met "osk".
Er is waarschijnlijk meer aan de hand.. Met deze tip lukte de installatie wel maar het spel start niet.. Ook installeren onder het administrator account lost niets op.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 07:59:
[...]

Er is waarschijnlijk meer aan de hand.. Met deze tip lukte de installatie wel maar het spel start niet.. Ook installeren onder het administrator account lost niets op.
En onder compatibilty mode?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Andere spelletjes doen het wel.. Kids verteld dat de eerder geprobeerde games "stuk" waren O-).

Mag wat mij betreft slotje op!