Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

programma om dubbele bestanden te verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 844 views

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 07:39
Bij het overzetten van mijn muziek bestanden is er iets misgegaan waardoor een 1000tal (van de 5000) van mijn muziek-bestanden dubbel zijn. (originele bestanden zijn weg dus..) Ga niet beginnen met dat manueel op te lossen. Ik vroeg mij echter af als er geen programma bestaat om die map te scannen en bestanden met een gelijke filenaam te verwijderen. Of evt een scriptje ofzo. Alvast bedankt
PS: ik gebruik windows (vista) natuurlijk...

[ Voor 5% gewijzigd door lowlow op 26-02-2009 22:04 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:56

Onbekend

...

Ik neem aan dat de dubbele bestanden dan een andere naam hebben? Zo kan je ze toch gemakkelijk herkennen?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:38

Verwijderd

Beyond Compare?

Verwijderd

Duplicate File Finder 1.1.0.3 (freeware) :)

http://www.softpedia.com/...plicate-File-Finder.shtml

(wordt jammer genoeg niet meer verder ontwikkeld, weet dus niet of het werkt op Vista, hier op XP allesinds nog nooit problemen mee gehad)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 22:29 ]

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 07:39
super! bedankt.
@Onbekend: nee bestanden hebben over het algemeen dezelfde naam

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit kun je eenvoudig zelf vinden met bijvoorbeeld Google; en daarom vragen we je dan ook om zelf te zoeken voordat je een topic start. WIl je dat in het vervolg ook doen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.