Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mogelijkheid tot filteren van een kanaal op de FP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of hier al een draadje over loopt of deze feature al bestaat, maar zou het misschien een idee zijn om een instelbaar aantal kanalen te kiezen waarvan de content wordt weergeven op de FP? Zo wil ik bijvoorbeeld wel alle content van Core / Pro / Electronics / Mobile zien, maar niet die van Games (geen interesse). Nu kan je wel kijken naar de content van één kanaal, alleen is dat wat omslachtig. Op GoT is al zoiets (forumfilter).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:07

crisp

Devver

Pixelated

Meer mogelijkheden tot verdere filtering/instellen van de diverse trackers staat al langer op ons verlanglijstje maar is an sich een project op zichzelf (time-wise) dus valt op dit moment niet te zeggen wanneer we daar aan toe gaan komen.. ;)

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het lijkt me logischer om dit als abo-feature in de custom frontpage in te laten stellen, mocht het er komen.

Verder ben je niet verplicht elk nieuwsbericht aan te klikken, maar als er toevallig een titel uit Games staat die je interesseert/zou kunnen interesseren, mis je die als je dat kanaal er uit filtert. Ik heb ook niet altijd zin in de Pro of Electronic nieuwsberichten, maar dan klik ik ze gewoon niet aan. ;)

Verder zou je zelf een custom RSS-feed kunnen maken met alle kanalen er in behalve het Games-kanaal :)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik zie dat dit topic al heel oud is, maar ook ik heb de sterke wens uit een select aantal kanalen nieuws te zien.
Is er nog nieuws op dit gebied?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Nee, geen nieuws

We zijn druk bezig met een complete nieuwe layout, maar wat daar allemaal in zit kan ik nog niet communiceren