Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Menu "Nieuw"

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Verwijderd

Topicstarter
Het menu "Nieuw" kan geen nieuwe items meer aanmaken en vasthouden, hoe kan ik daar wat aan doen?

(Op Google staat er niets over!)

groetjes Michiel.

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 13:04
En waaaar hebben we het over?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

Welke software gaat het hierover?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij bedoel je het 'Template' gedeelte. Op een leeg stuk rechtsklikken en dan 'Nieuw >'

Je zou even Tweak UI kunnen bekijken als het XP betreft, zie ook: http://wiethoofd.tweakblogs.net/blog/1388/tweak-ui.html
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Krgi5qxaUuaIczg51jB5HRx3/full.jpg

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij bedoel je het 'Template' gedeelte. Op een leeg stuk rechtsklikken en dan 'Nieuw >'

Klopt ook, daar had ik het over. Maar al die tweakprogramma's krijgen het ook niet meer voor elkaar om de templates weer aan te zetten.

zo kan ik geen Txt bestanden meer oproepen, behalve de bestanden van het office-pakket, een nieuwe snelkoppeling en nieuwe map kan ik helemaal geen templates meer maken en opvragen..

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Zoek in je register naar SHELLNEW entries en gebruik de inhoud om voor de extensies die je wil zien een entry te maken.

Battle.net tag

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste Geeviz, zou je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door willen lezen zodat je in het vervolg topics kunt starten waar mensen wel iets van begrijpen? Een uitleg waar je het over hebt lijkt me niet zo heel erg ingewikkeld om in het vervolg toe te voegen; zoveel vragen om uitleg betekenen namelijk dat je topic absoluut niet duidelijk is. Daarnaast past je topic beter in Windows Clients.

Aangezien je hier al vaker op bent gewezen sluit ik dit topic; je kan eventueel een duidelijk topic starten in het juiste subforum met de aldaar geldende regels; zoals het opnemen van je OS in de topictitel en het vermelden waar je precies op hebt gezocht in Google

[ Voor 30% gewijzigd door Spider.007 op 27-02-2009 10:54 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.