Hallo medetweakereraars,
Ik ben bezig met een website, en ik ben tegen een probleem aangelopen. Het gaat om dit deel van het script. Het moet stellen welke pagina moet worden gegenereerd.
Ik heb de volgende url:
Het sterretje geeft de waarde van de variabele aan.
Het probleem is nu standaard nu stelt dat de variabele $pagina niet is gespecificeerd, terwijl dat toch wel zo is omdat dat in de url gebeurt. Weet iemand waardoor dit komt?
Alvast bedankt.
Ik ben bezig met een website, en ik ben tegen een probleem aangelopen. Het gaat om dit deel van het script. Het moet stellen welke pagina moet worden gegenereerd.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <?php if (isset($pagina)) { include "connect.php"; $query = "SELECT `cat` FROM `hoofdtekst` WHERE `url` = '$pagina'"; $sql = mysql_query($query); $cat = mysql_fetch_object($sql); $url = "$pagina"; } else { $cat = "Home"; $url = "home"; } ?> |
Ik heb de volgende url:
code:
1
| http://<snipped_ip>/lp/index.php?pagina=* |
Het sterretje geeft de waarde van de variabele aan.
Het probleem is nu standaard nu stelt dat de variabele $pagina niet is gespecificeerd, terwijl dat toch wel zo is omdat dat in de url gebeurt. Weet iemand waardoor dit komt?
Alvast bedankt.
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 26-02-2009 19:59 . Reden: IP even uit de url gehaald ]