Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

soort van probleem bij formateren XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal...
sorry als dit op de verkeerde plek is gepost maar hier staat ook zoveel xD
mijn "probleempje" is dat als ik mijn Windows XP Home Edition formateer dat mijn PC deze mappen niet mee formateert.
file:///c:/Documents%20and%20Settings
file:///c:/Program%20Files
ik heb een Medion PC gekocht, als ik hem formateer laat ik hem via CD opstarten. dan krijg ik een scherm van een taaltje te kiezen,
en kan ik een bestaande windows installatie verwijderen (dat is het enigste dat ik kan aanvinken) en dan formateert en installeert de PC zich.
op zich geen groot ramp, maar mijn prg. files die niet geformateerd worden... dan stapelt het zich maar op en mijn documents en settings... de updates van 10 keren geleden (formateren natuurlijk :p) staan er nog op die ik niet kan verwijderen...
dus kort.. hij formateert bepaalde dingen van de C: schijf niet en dat irriteert mij wel :p
kan iemand me helpen hiermee???
o ja
telkens bij het formateren is al 50% van mijn schijfje vol (200GB) dus zie je het probleem wel als ik dat niet kan formateren =)
tnx

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Wat stopt je om de bestanden/mappen gewoon handmatig te verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
Sefyu schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:05:
Wat stopt je om de bestanden/mappen gewoon handmatig te verwijderen?
hehe.... ik kan ook niet zomaar alles gaan verwijderen bij prog. files na het formateren... en die documents en settings kan ik niet verwijderen

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Tijdens de setup van Vista moet je op een gegeven moment selecteren op welke schijf je Vista wilt installeren. Hier is een knopje 'meer opties', als je daarop klikt krijg je de mogelijkheid om de een schijf te formatteren, partitioneren e.d.
Als je hem gewoon op die manier formatteert is alles weg.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
fsfikke schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:18:
Tijdens de setup van Vista moet je op een gegeven moment selecteren op welke schijf je Vista wilt installeren. Hier is een knopje 'meer opties', als je daarop klikt krijg je de mogelijkheid om de een schijf te formatteren, partitioneren e.d.
Als je hem gewoon op die manier formatteert is alles weg.
Klopt.

En anders kan je altijd nog Unlocker gebruiken:

http://ccollomb.free.fr/unlocker/