Ik heb een aantal paragrafen text. Elke paragraaf staat tussen <p></p> tags, de inhoud staat in een div genaamd "over_ons".
In mijn css include heb ik dit,
Dit zorgt er dus voor de <p> tag kan worden opgemaakt. Ik heb er een padding in gezet om ruimte tussen de paragrafen te krijgen.
Werkt prima, maar nu wil ik bij een paar zinnen de eerste letter een aparte opmaak mee geven maar nu is mijn vraag, hoe kan ik dat doen?
<p>
Griffeweg 19<br />
9724 GE Groningen<br />
</p>
<p>
T: 050-3187102<br />
F: 050-3133521<br />
E: info@mvdh.nl
</p>
<p>
Openingstijden:<br />
maandag t/m vrijdag<br />
09.00 tot 17.30 uur.
</p>
<p>
zaterdag<br />
op afspraak
</p>
Hier zie je dus de tekst. En nu wil ik de letters "T" "F" en "E" een opmaak mee geven. Hoe kan ik dat het beste doen? Vergeet niet dat ik de <p> tag een padding-top heb gegeven om wat ruimte te krijgen tussen de paragrafen.
Ik kom er zelf niet uit.
In mijn css include heb ik dit,
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
| div#over_ons p { padding-top: 25px; width: 275px; padding-left: 45px; text-align: justify; } |
Dit zorgt er dus voor de <p> tag kan worden opgemaakt. Ik heb er een padding in gezet om ruimte tussen de paragrafen te krijgen.
Werkt prima, maar nu wil ik bij een paar zinnen de eerste letter een aparte opmaak mee geven maar nu is mijn vraag, hoe kan ik dat doen?
<p>
Griffeweg 19<br />
9724 GE Groningen<br />
</p>
<p>
T: 050-3187102<br />
F: 050-3133521<br />
E: info@mvdh.nl
</p>
<p>
Openingstijden:<br />
maandag t/m vrijdag<br />
09.00 tot 17.30 uur.
</p>
<p>
zaterdag<br />
op afspraak
</p>
Hier zie je dus de tekst. En nu wil ik de letters "T" "F" en "E" een opmaak mee geven. Hoe kan ik dat het beste doen? Vergeet niet dat ik de <p> tag een padding-top heb gegeven om wat ruimte te krijgen tussen de paragrafen.
Ik kom er zelf niet uit.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps