... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
cpu
mobo
cdrom
hd
brander
geheugen
enz
Maximum effort - Deadpool
Extra aandachtspunten zijn de slot kaarten die nog wel eens niet goed willen zitten.
Ik had ook een keertje dat de monitorstekker die ik in de videokaart wou prikken een pinnetje omgebogen had, effe met een tangetje en beeld.
Verwijderd
geheugen kapot ?
CPU kapot ?
mobo kapot ?
Kies maar
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Dit heeft zo natuurlijk geen nut he...
Zeg dan gewoon "hij doet ut nie.."
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
- processor
- geheugen
- AGP kaart
Of de voeding....Op maandag 26 februari 2001 18:22 schreef CompuFAT het volgende:
Is bijna altijd:
- processor
- geheugen
- AGP kaart
Verwijderd
Anders is of het mobo of de processor stuk.
tnx voor jullie hulp
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Kill :?:?:?:?:?Op maandag 26 februari 2001 22:10 schreef eGo2K het volgende:
ja hey.... sorry dat ik nog niet gereplyd heb... maar in ieder geval: Ik laat deze post morgen aan die kill zien en kkijk wel wat hij dan doet...
tnx voor jullie hulp
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Verwijderd
Ik bouw samen met me vriend KILL
Een PC jah wat wil je nou.. Killer moet ook afstandbusjes gebruiken. Whahaha.
Koop anders iedereen kan PC bouwen van Ravensburger.
Laat 'm toch man.. Dat pubertje denkt dat ie cool is als ie zich zodanig uitdrukt dat geen hond 'm begrijptOp maandag 26 februari 2001 22:37 schreef changethislater het volgende:
Whoehahahahaha
Ik bouw samen met me vriend KILL![]()
Een PC jah wat wil je nou.. Killer moet ook afstandbusjes gebruiken. Whahaha.
Koop anders iedereen kan PC bouwen van Ravensburger.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Yo homie, sjil, want ik ben in da houz, paas me die poket, enne krijg nog een barki van jeOp maandag 26 februari 2001 22:52 schreef Exirion het volgende:
[..]
Laat 'm toch man.. Dat pubertje denkt dat ie cool is als ie zich zodanig uitdrukt dat geen hond 'm begrijptGaat vanzelf weer over!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
go wassi swa bal man!Op maandag 26 februari 2001 23:06 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Yo homie, sjil, want ik ben in da houz, paas me die poket, enne krijg nog een barki van je
kill ker'l , kerel
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ja, dat weten we allemaal wel. Maar hopelijk snap je onze reacties daarop toch ook wel...Op dinsdag 27 februari 2001 10:03 schreef pier het volgende:
IDD , maar , ik weet wat hij met kill bedoeld
kill ker'l , kerel
Huh, hulp??? Heb je er wat aan dan??? Geef specs eens ofzo, misschien dat we dan een oplossing hebben? Proc goed aangeduwd, proc in ander systeem geprobeerd, alles goed aangesloten, memory kaduuk? Videokaart in orde?Op maandag 26 februari 2001 22:10 schreef eGo2K het volgende:
ja hey.... sorry dat ik nog niet gereplyd heb... maar in ieder geval: Ik laat deze post morgen aan die kill zien en kkijk wel wat hij dan doet...
tnx voor jullie hulp
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
hij gaat niet eens aan:)
eerder lag het aan de powersupply, die haalde ik eruit en stopte hem er weer in
hielp TOEN
p2-233
abit k-6
64 mb ram
s3 savage 4 pro+
sb 16 pnp
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
Standaard procedure:
- PCtje zo kaal mogelijk maken (alleen speaker + geheugen + PSU) misschien krijg je dan wat waardevolle POST errors te horen
(niet werken -> Ander geheugen, andere bank, settings op bord checken enz.. etv. CPU swap)
- Video erbij
(niet werken -> Andere videokaart (PCI!!!))
- HD erbij
(niet werken -> Kabels checken..)
- Overige hardware ..
(niet werken -> 1 voor 1 devices erin pluggen, evt. fout device in een ander slot proppen enz..)
Succes!
(begint routine te worden zulke antwoorden
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
Turn it ON