Verloop zaak Telebyte

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

• vdvleon
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-06-2023
Hallo lieve redactie Tweakers.net :D

Ik ben zelf een slachtoffer van de zaak Cambrium / Telebyte. Maar het erge is dat wij, klanten, totaal geen beeld hebben van hoe het nou loopt (de rechtzaak etc.). Bestaat er een kans, dat jullie als Tweakers.net, daar mee informatie over los zou kunnen peuteren?

Er schijnt namelijk gister, 25 feb, een uitspraak te zijn gedaan door de recher. Maar op mijn vraag wat deze uitspraak is reageerd Telebyte niet.

Ik hoop dat jullie hier weer een mooi nieuws item van kunnen maken.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor die uitspraak heb je niemand nodig om "informatie over los te peuteren", die staat gewoon op http://cambrium.nl/

• vdvleon
Maar het is toch erg, dat Telebyte zelf deze informatie niet zelf verschaft aan hun klanten! Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan de gang van zaken daar...

[EDIT]
Bedankt voor je snelle reactie. Zou Tweakers.net misschien hier over een nieuws item kunnen maken? Zou wel mooi zijn als de hele zaak zouden volgen. En nu dan maar eindelijk me pa proberen over te halen niet te wachten met zoeken van nieuwe provider want Telebyte is echt verleden tijd.

[ Voor 47% gewijzigd door vdvleon op 26-02-2009 16:08 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
blaataaps schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:03:
Voor die uitspraak heb je niemand nodig om "informatie over los te peuteren", die staat gewoon op http://cambrium.nl/
Wordt daar (PDF) Tweakers.net genoemd in punt 2.11? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 26-02-2009 16:19 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• vdvleon
Lol, ik zag het ja.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

anandus schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:18:
[...]
Wordt daar (PDF) Tweakers.net genoemd in punt 2.11? ;)
*O*

We zijn iig op de hoogte (en onze vermelding in het vonnis aan het vieren :P), maar wegens 'hoort in de nieuwssubmit' gooi ik hier tóch een slotje op ;)

Dank voor de melding :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• vdvleon
Ok

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Vergeet ik wéér op het knopje te drukken :(

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.