De backup file van de SQL (SQL Server 2000) database wordt alsmaar groter en groter, dus ik heb de command line aangepast (RETAINDAYS toegevoegd) zodat de bestanden ouder dan 14 dagen worden verwijdert. Maar Inmiddels is het ruim 14 dagen later, maar de database groeit door. Dus de command line werkt niet.
Zou iemand willen kijken naar de onderstaande command line en aangeven wat er fout staat?
BACKUP DATABASE [naam] TO DISK = N'F:\Backup Database\naam' WITH NOINIT , NOUNLOAD , NAME = N'naam backup', NOSKIP , RETAINDAYS=14, STATS = 10, NOFORMAT
Update, denk dat ik dit bericht in een verkeerd forum heb geprikt. Zou een mod zou aardig willen zijn om deze te verplaatsen naar Windows Servers en Server-software?
Sorry, en alvast bedankt voor de moeite!
Zou iemand willen kijken naar de onderstaande command line en aangeven wat er fout staat?
BACKUP DATABASE [naam] TO DISK = N'F:\Backup Database\naam' WITH NOINIT , NOUNLOAD , NAME = N'naam backup', NOSKIP , RETAINDAYS=14, STATS = 10, NOFORMAT
Update, denk dat ik dit bericht in een verkeerd forum heb geprikt. Zou een mod zou aardig willen zijn om deze te verplaatsen naar Windows Servers en Server-software?
Sorry, en alvast bedankt voor de moeite!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 15:52 ]