Toon posts:

[MS-SQL] Oude db-backups overschrijven met 'retaindays'? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De backup file van de SQL (SQL Server 2000) database wordt alsmaar groter en groter, dus ik heb de command line aangepast (RETAINDAYS toegevoegd) zodat de bestanden ouder dan 14 dagen worden verwijdert. Maar Inmiddels is het ruim 14 dagen later, maar de database groeit door. Dus de command line werkt niet.

Zou iemand willen kijken naar de onderstaande command line en aangeven wat er fout staat?

BACKUP DATABASE [naam] TO DISK = N'F:\Backup Database\naam' WITH NOINIT , NOUNLOAD , NAME = N'naam backup', NOSKIP , RETAINDAYS=14, STATS = 10, NOFORMAT

Update, denk dat ik dit bericht in een verkeerd forum heb geprikt. Zou een mod zou aardig willen zijn om deze te verplaatsen naar Windows Servers en Server-software?

Sorry, en alvast bedankt voor de moeite!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 15:52 ]

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
kijk hier eens even

[ Voor 47% gewijzigd door pkouwer op 01-03-2009 17:51 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In het vervolg mag je de topicreport functionaliteit gebruiken om een move van je topic aan te vragen. Daarnaast pas ik je topictitel nog even aan

CSA > WSS
SQL Database backup RETAINDAYS > [b][MS-SQL] Oude db-backups overschrijven met 'retaindays'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate