Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn contactgegevens zijn een puinhoop

Pagina: 1
Acties:

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hallo allemaal,

Ik zit met het probleem dat ik op dit moment geen goed overzicht heb van mijn contact gegevens. Ik zal het proberen toe te lichten.

1. Eerst had ik al mijn contacten in outlook.
2. Ik maakte gebruik van windows mobile. Elke dag synchroniseerde ik mijn pda/ telefoon met outlook waarbij outlook mijn Master was. Wijzigingen die ik doorvoerde op mijn telefoon werden ook doorgevoerd in outlook.
3.Daarna ben ik langzaam over gegaan (ik denk nu een jaar geleden) op een gmail account. Ik heb mijn contacten geïmporteerd in gmail.
4. Ondertussen heb ik een iphone gekocht en ik synchroniseer mijn iphone met gmail. Nu zag ik dat al mijn contacten een grote puinhoop zijn.
Stel dat ik een keertje een mailtje heb gestuurd naar info@nu.nl of info@blokker.nl of wat dan ook dan verschijnen deze email adressen in mijn Iphone. Ook mijn gmail contactenlijst lijkt behoorlijk van streek.

Zijn er mensen die hier eerder mee te maken hebben gehad? Hiet liefste zou ik 1 master database hebben maar die moet wel goed gesynct worden.

Graag advies. Alvast bedankt voor de reacties.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie niet echt hoe wij hier iets mee moeten. Welke applicatie op je telefoon is verantwoordelijk voor het toevoegen van iedereen die je mailt aan je adresboek? Configureer deze applicatie anders. De bestaande rotzooi zul je gewoon zelf moeten opruimen, ook daar kunnen we je niet mee helpen. Gmail als master-database lijkt me het meest simpel want daar hoef je nu weinig voor te doen; plus je wilt hier geen extra applicatie voor installeren.

Wat verwacht je verder nog van ons?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate