Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ZALMAN ZM750-HP Kabel passend?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op marktplaats heb ik een voeding gekocht, ZALMAN ZM750-HP voor 85euro.
Nu de doos geopend te hebben blijken er een aantal andere kabels bij te zitten van een andere voeding (bedankt marktplaatmeneer)
De vraag nu is of ik met de aansluitingen die op de voeding zitten (ODD/HDD, SATA, PCI-E2) een ATA harde schijf kan connecten.
Dit moet normaal met de odd/hdd kabel maar die mist dus (linkse aansluiting), ik heb een kabel die in de SATA ingang (middelste aansluitingen) past en daar zit een ATA voedingsaansluiting op voor mijn hdd.
Kan ik deze er in pluggen?

Dankjewel voor de reacties en hieronder een foto van de voeding

Afbeeldingslocatie: http://www.acousticpc.com/sitebuilder/images/a_zalman_750hp_views-573x600.jpg

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Allemaal 12 volt he (Molex).. :) Dus ja..
KLeine toevoeging; ik ga er dus vanuit, dat een meegeleverde zalmankabel voor op de middelste aansluiting beschikt over een molex-stekker... in dat geval gaat het gewoon werken. Is het zomaar een andere kabel die je nog had liggen (je bent niet zo heel duidelijk), dan weet ik niks over de layout... en kan ik je ook niks zeggen over het wel/niet werken.

Eventueel kun je ook nog omvormers voor neiuwere SATA naar oude Molex krijgen, zodat je nog ff vooruit kunt.

Wellicht kun je contact opnemen met die verkoper en reductie vragen?

Zalman kan natuurlijk ook wel een kabeltje leveren tegen een kleine vergoeding :)

[ Voor 38% gewijzigd door Michael Knight op 26-02-2009 14:23 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Ja er zit een molex stekker op, maar omdat de ata hdd eigenlijk aangesloten hoort te worden op de ODD/HDD aansluiting en niet op de SATA aansluiting op de voeding zelf.
Dan zal ik het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
zojuist aangesloten op de harde schijf maar de pc start niet eens op als ik hem dan wil aanzetten.
ik snap er niks van. misschien moet ik dan toch echt een goede kabel zien te vinden...

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Start de computer op zonder harde schijf?

12volt = 12 volt en zou altijd moeten werken...
Probeer de voeding uit te sluiten. Heb je misschien een multimeter waarmee je het voltage kunt uitlezen op die molex?

Zomaar wat suggesties; misschien heb je er wat aan :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A