Ik was op zoek naar een overzicht van online electro webwinkels in België die de mogelijkheid hebben om het toestel af te afhalen, maar heb dit nergens gevonden. Eén van de goedkoopste webwinkels in België welliswaar zonder afhaalmogelijkheid is redcoon.be. Nu als je bij pricewatch kijkt, kom je altijd op Nederlandse webwinkels terecht. Als dit in de buurt van de grens met België is, zie ik mij hier nog naar toe te rijden, maar boven de 75km van Antwerpen wordt dit te ver. De prijzen in Nederland en zeker in Duitsland (BTW etz) zijn merkelijk lager dan in België. Weet er iemand nog webwinkels die de moeite waard zijn (goede prijs/kwaliteit verhouding)
website + afhaalmogelijkheid + opmerking
www.neck.be - Temse - meer dan Electro alleen, niet echt goedkoop
www.emaga.be - in de meeste grootsteden - 10% goedkoper dan Vandenborre, maar nog duur voor een webwinkel
www.elektromania.be - Melsele (Antwerpen) - geeft laagste prijs garantie, maar de getoonde prijzen liggen hoog
www.pixmania.be - Brussel - niet altijd even goedkoop, toestel afhankelijk
www.de-ka.be - Leopoldsburg - beperkt aanbod, soms goede einde reeks koopjes
website + afhaalmogelijkheid + opmerking
www.neck.be - Temse - meer dan Electro alleen, niet echt goedkoop
www.emaga.be - in de meeste grootsteden - 10% goedkoper dan Vandenborre, maar nog duur voor een webwinkel
www.elektromania.be - Melsele (Antwerpen) - geeft laagste prijs garantie, maar de getoonde prijzen liggen hoog
www.pixmania.be - Brussel - niet altijd even goedkoop, toestel afhankelijk
www.de-ka.be - Leopoldsburg - beperkt aanbod, soms goede einde reeks koopjes
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 15:04 ]