Toon posts:

laptop voor Online Gaming..

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zoek al een tijdje een laptop voor online gaming (RPG etc) zoals Lineage 2 en WoW
Ik had deze op het oog:
Acer Aspire 6930G-594G64MN
(laptop mag niet meer dan 800 euro kosten trouwens)

sta open voor suggesties

Ik hou ervan om spelletjes op High te spelen..
Ik speel echt alleen RPG.. geen COD4 ofzo..

mvg,

Robin

(weet trouwens niet of hij hier goed staat deze topic)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 11:58 ]

Verwijderd

Nu moet ik direct zeggen dat ik er niet bijster veel verstand van heb, maar in z'n totaliteit lijkt me dit beste een geschikt dingetje :) Videokaart is ook wel ok, genoeg geheugen in ieder geval en dual core heb je lijkt me ook wel genoeg aan..

Maaruh.. Even half om half offtopic; wil je de laptop nog ergens anders voor gebruiken (lees; moet het perse een laptop zijn)? Als je er echt relaxt op wilt gamen, lijkt het me misschien handiger om gewoon een pctje samen te stellen.. Dat heb ik ook gedaan en dat kan prima met jouw budget :)

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Was je ook van plan 'm bij Bol te bestellen? Anders kun je nog flink wat besparen: pricewatch: Acer Aspire 6930G-594G64MN

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:00
Kijk anders even in het volgende topic: [NBBG] Notebook Best Buy Guide Overzicht hier staan koopadviezen in. Verder lijkt deze notebook me prima voor jou doeleinden, alhoewel ik persoonlijk geen fan ben van Acer ivm bouwkwaliteit. Kijk inderdaad wel even in de pricewatch waar je de notebook het voordeligste uit kunt halen :)

Je zou nog even kunnen kijken naar:
pricewatch: HP Pavilion dv5-1160ed (FT151EA) of pricewatch: Acer Aspire 6935G-844G32BN

[ Voor 22% gewijzigd door asfaloth_arwen op 26-02-2009 13:24 ]

Specs

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59
Welkom op GoT.

Het ShoppingForum is niet bedoeld voor aankoopadviezen. Zie het topic hierboven voor suggesties. In het CSL forum is een hoop informatie te vinden, maar lees het beleidstopic daar voor je er een topic opent :)

Ik sluit dit topic.

Dit topic is gesloten.