Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probs met starten van de Multiplayer CoD 4

Pagina: 1
Acties:

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen, na CoD 4 weer te hebben gezien bij me zwager op z'n Xbox 360 heb ik hem ook uit het stof getrokken. Echter na een verse installatie + alle updates en driver updates tot zover mogelijk krijg ik steeds dat iw3mp.exe vast loopt ( CoD 4 multiplayer )

Ik heb zelf GEEN geluidskaart in mijn pc zitten afgezien van de ingebakken moederbord chip ( deze staat disabled in de bios ). Ik maak namelijk gebruik van een USB speaker set. Dus die oplossing werkte helaas ook niet. Iemand nog mogelijk een oplossing? tis wel jammer dat als je een officieel spel hebt je het niet eens multiplayer kan spelen :/ ( dit heb ik in het verleden WEL gekunt :) )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ik had iets soortgelijks, en bij mj had het te maken met het hebben van een lege microfoon aansluiting. Je hebt zo te zien al gekeken naar het hele audio gebeuren, maar voor de zekerheid, plug een microfoon (of oordopjes) in je microfoon poort, en probeer opnieuw...

Anders dan dat weet ik ook niet

-niks-

• Dakreal
MLM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:19:
Ik had iets soortgelijks, en bij mj had het te maken met het hebben van een lege microfoon aansluiting. Je hebt zo te zien al gekeken naar het hele audio gebeuren, maar voor de zekerheid, plug een microfoon (of oordopjes) in je microfoon poort, en probeer opnieuw...

Anders dan dat weet ik ook niet
Al geprobeert idd, alle poortjes ook al ( met oordoppies ) denk dat ik het spel nog maar eens opnieuw ga installeren, Multiplayer is juist het leukste aan de game :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24

Barrycade

Through the...

Heb je het getest met de onboard geluidskaart wel enabled?
Als je je speakers wil gebruiken kan je toch een ander output device kiezen.

Waarschijnlijk ziet CoD4 geen mic in de devices staan en sluit dan af.

• Jappeh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:00
Heb je toevallig een statisch ip opgegeven in Windows?
Bij mij werkt iw3mp.exe niet als dat het geval is. Met een dynamisch ip is er opeens niks meer aan de hand...

Met de singleplayer heb ik hier overigens geen last van.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
mssmp3.asi veranderen naar mssmp3.bak
Probeer dit even.

• Dakreal
Jappeh schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:15:
Heb je toevallig een statisch ip opgegeven in Windows?
Bij mij werkt iw3mp.exe niet als dat het geval is. Met een dynamisch ip is er opeens niks meer aan de hand...

Met de singleplayer heb ik hier overigens geen last van.
Ik krijg mijn IP via een DHCP server, dus dat is helaas niet de oplossing.
Al eerder getest idd, ook complete bestand verwijderd.. helaas ook geen oplossing :(

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 23:03
onboard audio enablen, oordoppies aanhangen, in cod4 mp andere geluidsbron selecteren en spelen.

Ik had ook het probleem dat de MP het niet deed totdat ik doppies in de audio deed.

• Dakreal
MeneerKrab schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:15:
onboard audio enablen, oordoppies aanhangen, in cod4 mp andere geluidsbron selecteren en spelen.

Ik had ook het probleem dat de MP het niet deed totdat ik doppies in de audio deed.
Zou op zich van de zotte zijn dat dit het probleem oplost. maar zal het thuis even proberen thx voor je input :)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 23:03
SpoTs schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:17:
[...]

Zou op zich van de zotte zijn dat dit het probleem oplost. maar zal het thuis even proberen thx voor je input :)
ja het is van de zotte, maar bij mij en anderen heeft het gewerkt.

• bert74
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:07
Ik had hetzelfde probleem met op een Asus P5Q pro met Vista 32-bit. Een extra hoofdtelefoon op de mic-ingang loste het probleem op.

Overigens had ik het probleem niet onder XP, terwijl ik dezelfde audiodrivers van Asus heb gebruikt.
Pagina: 1