Toon posts:

DELL D 1028L Monitor doet raar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik heb de laatste dagen het probleem dat het beeld een beetje trilt in de hoekjes en dat er een gekleurd streepje onderan mijn beeld loopt.
Ik heb al degaussing gedaan, maar dat helpt niet echt....

Weet iemand wat er aan de hand is, en wat je er eventueel tegen kunt doen??

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:05
Heb je in de buurt een storingsbron staan/hangen? bijvoorbeeld een adapter ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Ja een ZIP-drive, en een box, maar die staan allebei uit, en verder nog een stekkerdoos....

Zou het daar aan liggen?

Kan het niet gewoon zo zijn dat de monitor "op" is? (Hij is van Dec 98. zal wel niet dus...)

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 21:37
Nou je monitor is niet op hoor!!

Als er een box naast staat haal die eens weg probeer alles vat electriciteit bevat of magnetische is weg te halen heb je het dan nog....

Ik heb zelf de zelfde monitor zonder problemen!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:50

Wildfire

Joy to the world!

Probeer de monitor eens op een andere PC om uit te sluiten of het niet je videokaart is die vreemd aan het doen is.

Indien hij toch echt kapot blijkt, gewoon ermee terug naar de winkel. Je hebt toch nog garantie? Indien je geen garantie hebt, kun je alsnog gratis reparatie of vervanging eisen gezien je recht als consument (heb ik ervaring mee, mail me maar voor uitgebreide uitleg!).

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het even uitproberen...Bedankt voor de tips! Enneuh Brian, mocht ik je nog nodig hebben dan hoor je wel vamme!! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Pagina: 1