Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2003 - PowerPoint] Volgende dia na animatie

Pagina: 1
Acties:

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Beste Tweakers,

Ik heb een klein PowerPoint-probleem waarop het antwoord ws. niet zo moeilijk is, echter de Help-functie biedt geen uitkomst, noch Google (slechts voor PP op de Mac) of de zoekfunctie op GoT.

Het volgende is het geval: ik heb een PowerPoint-presentatie gemaakt, waarin een aantal slides is opgenomen die animaties bevatten. Na de beëindiging van een bepaalde animatie wil ik automatisch de volgende dia laten verschijnen, anders klik je je rot. Echter, ik heb geen idee hoe ik dit moet realiseren.

Concreet voorbeeld: ik heb een menustructuur gemaakt waarvan de deelonderwerpen automatisch verschijnen en weer verdwijnen. Nadat de laatste lap tekst is verdwenen moet de volgende dia worden geopend. Je zou dit met een timer op kunnen lossen, echter ik wil niet dat er tijdsdruk zit achter het laten zien van een dia.

Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen, alvast bedankt!

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Een kick omhoog, aangezien ik nog steeds de oplossing niet heb gevonden. Heeft iemand een idee? Dank

Verwijderd

Daar ik hetzelfde probleem heb, kick ik ook nog een keer. Ik heb gegoogled en andere fora doorzocht. Maar ik kom er niet achter.

Nog mooier zou het zijn dat het resultaat van een animatie ook rechtstreeks kan worden overgenomen op een volgende sheet.

Zo kun je bepaalde onderdelen van je menu naar de titel laten schuiven in grijswaarden en vetgedrukte onderdelen onderverdelen zodat het publiek de navigatie goed kan volgen.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

/edit Sorry ik zie dat ik in het verkeerde forum post. Het gaat om office 2007 in mijn geval.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 15:30 . Reden: office2003 <> 2007 ]