HP T5145 (thin client) Certificaat / Console probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mindless999
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-03-2025
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een aantal HP Thin Clients op te zetten in combinatie met een Citrix server. Helaas werkt dit niet goed.
ik ben verplicht om een verbinding te maken met de webinterface van de Citrix server en dit moet met een SSL/TSL Https verbinding. Alleen zodra ik een verbinding maak krijg ik de volgende melding:
You have not chosen to trust Equifax Secure Global eBusiness CA-1, the issuer of the security certificate.
Nu heb ik al gevonden hoe ik het certificaat moet installeren via de console zie hieronder.
code:
1
wget http://www.geotrust.com/resources/root_certificates/certificates/Equifax_Secure_Certificate_Authority_DER.cer && cp Equifax_Secure_Certificate_Authority_DER.cer /usr/lib/ICAClient/keystore/cacerts/Equifax_Secure_Certificate_Authority_DER.crt && exit

Nu zit ik alleen met het probleem, ik kan niet in de console komen. Zodra ik ctrl+alt+F1 t/m F7 invul krijg ik een zwart scherm en loopt de hele thinclient vast.

Ik heb zelf de Thin Client al geupdate naar de nieuwste versie (image versie S2ST0084).

Ik ben wezen zoeken naar een manier om op de console te komen en heb de volgeden link gevonden: klik, alleen ik heb nergens de optie "Appliance Properties" nog ergens de optie om een root password in te stellen voor dit.

Nu is dus mijn vraag:
Hoe kan ik op de console van deze Thin Client komen om een certificaat te installeren, of, hoe kan ik een certificaat op deze Thin Client installeren op een andere manier dan hierboven is aangegeven.

• Mindless999
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-03-2025
Iemand die mij hier nog bij kan helpen?

Ik heb al geprobeerd HP te bellen, maar die vertellen mij dat ze alleen ondersteuning geven op de hardware, en de software (die ze naar mijn mening zelf maken) geven ze geen ondersteuning op.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-01 19:56

igmar

ISO20022

Zo te zien een normale linux distro, en de meeste bootmanagers (lilo, grub) kun je voor het booten onderbreken om single user mode in te komen. Wat er precies gebruikt wordt kan ik je echter niet vertellen.