Niks nieuws... De zogenaamde nieuwe IDE drivers zijn niet nieuw omdat na de installatie gewoon de originele Windows 2000 UDMA drivers er in staan. Een misser wat mij betreft (voor Windows 2000 in ieder geval).
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Voor mij loste deze drivers het probleem op dat ik niet kon branden onder Win2000 met mijn PlexWriter 8/4/32A. Ik ben er dus erg blij mee.Op maandag 26 februari 2001 22:57 schreef DeFFeR het volgende:
bla ?
Kijk eens bij je hardware devices wat de versie van je IDE controller is. Je zult zien dat de oude drivers van Windows 2000 er weer in zitten. Vandaar dat ze goed werken omdat de Via drivers overal SCSI van makenOp maandag 26 februari 2001 23:07 schreef MarcKonings het volgende:
[..]
Voor mij loste deze drivers het probleem op dat ik niet kon branden onder Win2000 met mijn PlexWriter 8/4/32A. Ik ben er dus erg blij mee.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Om ook maar een duit in dit forumzakje te doen 
Ik heb dus GEEN verbetering gezien, integendeel. Mijn speed ging omlaag van mijn harde schijfen (de drivers van 4.25 waren zo slecht nog niet)
Ik heb dus GEEN verbetering gezien, integendeel. Mijn speed ging omlaag van mijn harde schijfen (de drivers van 4.25 waren zo slecht nog niet)
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
KUT DINGEN
bij het opstarten kon ie weer is niet de CPU to PCI drivers vinden en ook niet AGP to CPU (of andersom)
heb dit geloof ik alleen nog niet gehad bij 4.24b dat zijn ook de enige die ECHT stabiel lopen bij mij. MAAR ZE ZIJN ZO LANGZAAM
bij het opstarten kon ie weer is niet de CPU to PCI drivers vinden en ook niet AGP to CPU (of andersom)
heb dit geloof ik alleen nog niet gehad bij 4.24b dat zijn ook de enige die ECHT stabiel lopen bij mij. MAAR ZE ZIJN ZO LANGZAAM
Pagina: 1