Problemen met installeren van ris service

Pagina: 1
Acties:

• erazer82
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-08-2014
hoi,

ik probeer een ris server op te zetten, echter kan ik bij mijn windows server 2003 enterprise edition de service niet installeren via control panel, add/ remove software, ad/ remove components.

volgens elke tip via de microsoft website zou dit hier eenvoudig toe te voegen moeten zijn.

iemand een idee waar het fout gaat?!

ik kan wel elke andere service installeren, alleen RIS staat er simpelweg niet tussen...

groeten

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit heeft weinig met CSA te maken; ik verplaats je topic naar het juiste subforum. Welke tips heb je precies gevolgt om dit te installeren?

CSA > WSS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

erazer82 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:34:
hoi,

ik probeer een ris server op te zetten, echter kan ik bij mijn windows server 2003 enterprise edition de service niet installeren via control panel, add/ remove software, ad/ remove components.

volgens elke tip via de microsoft website zou dit hier eenvoudig toe te voegen moeten zijn.

iemand een idee waar het fout gaat?!

ik kan wel elke andere service installeren, alleen RIS staat er simpelweg niet tussen...

groeten
Welk Service Pack heeft die 2k3 server? Ik denk dat vanaf SP2 RIS vervangen is door WDS.