Wie heeft een voorbeeld voor Cisco 877 configuratie met firewall functie welke werkt met class-map en policys en zones. Voorgaande ios kon je nog met accesslists werken maar werkt nu niet meer bij mij of is er een mogelijkheid om dat wel werkend te krijgen ios 12.4(15)t7
Aan de acls hebben ze echt niets functioneels verandert en werkt met die versie net als voorheen. De firewall set opties zijn niet veel meer dan wat ip inspect <protocol> rules welke je vervolgens aan een interface hangt. Wellicht handig als jij je config plaatst om er zo achter te komen wat er niet klopt.
[ Voor 16% gewijzigd door salvador4 op 26-02-2009 01:20 ]
Helaas, zo werkt het toch echt niet.
Er zijn werkelijk talloze voorbeeld configs te vinden op Internet, als je een beetje handig googled. Verder verwachten we van jou dat je wat meer inzet toont, en dus zelf op zoek gaat, en wat probeert. Als je er dan niet uitkomt kan je natuurlijk een topic starten waarin je uitlegt wat er niet werkt, en wat je al geprobeerd hebt.
Ik laat dit topic nu even open staan, in de hoop dat je zelf wat onderzoek doet. Verzandt dit topic alsnog in "help doe mij een config oplepelen" dan gaat het topic helaas op slot.
Suc6
Er zijn werkelijk talloze voorbeeld configs te vinden op Internet, als je een beetje handig googled. Verder verwachten we van jou dat je wat meer inzet toont, en dus zelf op zoek gaat, en wat probeert. Als je er dan niet uitkomt kan je natuurlijk een topic starten waarin je uitlegt wat er niet werkt, en wat je al geprobeerd hebt.
Ik laat dit topic nu even open staan, in de hoop dat je zelf wat onderzoek doet. Verzandt dit topic alsnog in "help doe mij een config oplepelen" dan gaat het topic helaas op slot.
Suc6