z'n fiets repareren????Op maandag 26 februari 2001 16:05 schreef Onno het volgende:
En wat gaat Tom met dat nieuw verworven inzicht doen?
ik denk dat Tom hier weinig aan kan doen, of ligt dat aan mij??
De Anti-brakke-topics-club oprichtenOp maandag 26 februari 2001 16:05 schreef Onno het volgende:
En wat gaat Tom met dat nieuw verworven inzicht doen?
Goed ideeOp maandag 26 februari 2001 16:09 schreef PlayR het volgende:
z'n fiets repareren????
neuh ligt niet aan jou.ik denk dat Tom hier weinig aan kan doen, of ligt dat aan mij??
Ik stel voor veel meer topics te openen, zodat het brakke topics-percentage relatief daalt. Nu nog een plekkie vinden voor al die potentiele onzin-topics.....
Kan er een onzin-topic forum worden geopeny
we gaan RickJansen en Femme en Floris_Diemel spammen met oracle-folders meeltjes en merchandising
in mijn clubhuis. maar alleen leden mogen erin.Op maandag 26 februari 2001 16:11 schreef Onno het volgende:
Klinkt goed.
Al een eerste actiepunt bedacht?
waar kan ik me aanmelden ?
Lijkt me geen goed plan. Daardoor zal het percentage lekker stijgenOp maandag 26 februari 2001 16:11 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik stel voor veel meer topics te openen, zodat het brakke topics-percentage relatief daalt. Nu nog een plekkie vinden voor al die potentiele onzin-topics.....
***************************************Op maandag 26 februari 2001 16:27 schreef Tom het volgende:
weet je de geheime code? anders kom je er niet in.
Hoe weet jij dat?Op maandag 26 februari 2001 16:44 schreef [BoerQ] het volgende:
mercedes zal de geheime code wel zijn..
Is "Ik ben een adje" ook genoeg?Op maandag 26 februari 2001 16:27 schreef Tom het volgende:
weet je de geheime code? anders kom je er niet in.
Jij bent geen adje, jij bent Global Mod
Pagina: 1