Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Freddy_Fish
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:24

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Topicstarter
Gister heb ik mijn Synology 209+ binnen gekregen, schijven geïnstalleerd, configuratie doorgelopen en alles werkt nu naar behoren. Het enige probleem zit hem in het afspelen van films vanaf een share op de synology op mijn popcornhour A-110.

De film speelt gewoon af alleen na een minuutje of vijf hangt de film en speelt de pch ook niks meer af, alleen harde reboot helpt. Nu kan ik niet echt inschatten waar het probleem zit, maar het lijkt erop of de synology gewoon niet meer bereikbaar is. Voorheen speelde ik altijd af vanaf een pc share en hier heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Ik heb op beide apparaten de laatste firmware draaien en ze zijn allebei voorzien van een vast ip. Heeft iemand enig idee waar het hem in zou kunnen zitten?

• Freddy_Fish
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:24

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Topicstarter
Probleem opgelost, zat hem in de hdds van de synology. Het waren 1.5tb barracudas en deze bleken wel meer last van hangers te hebben, na het updaten van de firmware geen last meer gehad.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True